Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

Θέλω να γράψω...

Θέλω να γράψω…
για ένα πρόσωπο θλιμμένο
χαμένο στον κόσμο του
… για τα χίλια δυο πράγματα που
με σκοτώνουν και μου δίνουν ζωή
… για τη χαρά του να είσαι και τη
λύπη του να μην είσαι εσύ
… για κείνο το τραγούδι που
έκλεψε κάποιο βράδυ την ψυχή μου
… για τους αλλοτινούς φίλους που
γίναν αναμνήσεις στο ποτάμι του χρόνου
… κι ακόμη
για το όμορφο κορίτσι που έψαχνε να
βρει την άνοιξη στο βλέμμα των άλλων
… για το καναρίνι που σταμάτησε να
τραγουδά μόλις το βάλαν στο κλουβί
… για όσα έχασα και δε θα ξαναβρώ
… και για όσα δεν τόλμησα να κάνω.
Μα το μελάνι τελειώνει και τα
φαντάσματα μένουν φαντάσματα.

3 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Γραψε για ολα αυτα που σε γεμιζουν...

katerina katsiri είπε...

Κι όταν το βράδυ απλωθεί
και σεις φτωχά μου βήματα
βαριά θα περπατείτε
εγώ θα γράφω

Το ξέρω πως κάθε νύχτα
θα γράφω
κρύβοντας με τόσο καημό
τη φωνή της ζωής
στις ώρες που με θλίβει
ο πόνος

Θα γράφω θεέ μου
στου θανάτου τα νερά
σαν να μην είμαι
ανήμπορο λουλούδι

Μια καλησπέρα...

lakis είπε...

Αυτό κάνω Πρέζα.
Μιαν όμορφην εσπέρα μας χάρισες Κατερίνα.