Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

5 Αυγούστου 2009

Για μια ακόμη φορά στην Τσιανγκ Μάι λοιπόν. Για να ζήσω ξανά τα ίδια ή ίσως και διαφορετικά; Μάλλον διαφορετικά θα είναι τα περισσότερα ετούτη τη φορά αφού δεν έχω την πίεση του χρόνου, μπορώ να μείνω εδώ όσο θέλω, να δοκιμάσω νέα πράγματα, να κάνω ό,τι μέχρι τώρα ποτέ πριν δεν έκανα. Ναι, νιώθω σαν στο σπίτι μου εδώ ή, μάλλον, ακόμη καλύτερα, αφού το μυαλό μου είναι πιο γαλήνιο, πιο καθαρό, οι ταχύτητές μου αυξάνονται αβίαστα.
Όπως λέγαμε προχθές με κάποιο περαστικό η Τσιανγκ Μάι είναι ένα από εκείνα τα μέρη που έχουν κάτι. Εκείνο το κάτι που πλανεύει, που σε καθηλώνει. Δεν είναι μόνο η ιστορία της, οι ναοί της, το βουνό και το ποτάμι της. Είναι κι οι ατελείωτοι δρόμοι κι οι μικρές γειτονιές της, το κελάηδημα των πουλιών που ακούγεται ακόμη στο κέντρο της πόλης, οι μαγικές νωχελικές της νύχτας και τα πλατιά χαμόγελα των ανθρώπων της.
Είναι… Είναι… Είναι… Πολλά τα είναι. Κι οι προσπάθειες να τα απαριθμήσει κανείς, να τα εξηγήσει, μάταιες. Το θέμα είναι ότι εκεί όπου είσαι πρέπει να νιώθεις καλά, κι εδώ νιώθω καλύτερα από οπουδήποτε αλλού.
Τώρα, για το τι θα προκύψει απ’ αυτή τη μεγάλης διάρκειας διαμονή, κανείς δεν μπορεί στα σίγουρα να πει. Πάντως θα είναι κάτι καλό, γι’ αυτό δεν έχω καμιά απολύτως αμφιβολία…

Υ.γ. Τι ανακαλύπτει κανείς τριγυρνώντας στα βιβλιοπωλεία της Τσιανγκ Μάι. Το Assegai, το νέο μυθιστόρημα του Γουίλμπουρ Σμιθ το πέτυχα σε limited hardback edition 1500 μόλις αριθμημένων αντίτυπων, στην τιμή των 140 μπατ (περίπου τρία ευρώ). Υπογραμμένο! Είναι τρελοί αυτοί οι… ρωμαίοι. Μια γρήγορη έρευνα στον γούγλη μου έδειξε ότι το πιο φτηνό αντίτυπο πωλείται γύρω στα 45 ευρώ.

7 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Μόλις επέστρεψα στα χώρια ύδατα.
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού εύχομαι οπου κι αν βρίσκεσαι

logia είπε...

είναι όμορφα να ζεις εκει που γαληνεύεις...

Sophia είπε...

Βιβλίο? Τρία ευρώ? ΑΡΓΓΓΓΓΓΚΚΚΚ!!! Στη θέση σου θα έμενα εκεί! ;-Ρ

Rodia είπε...

Τυχαράκιαααααααααα!!!! Ζηλεύω λέμε :))
Να κάνουμε καμμιά αποικία εκεί πέρα; μου έχουν μιλήσει και άλλοι φίλοι για το πανέμορφο αυτόν τόπο...
Με το καλό να επιστρέψεις, αλλά πάλι.. αν το καλύτερο για σένα είναι να μείνεις εκεί, ε, ό,τι αποφασίσεις καλέ μας Λάκη :)

Margo είπε...

Με όσα μας έχεις πει και μας έχεις δείξει από την Τσιανγκ Μάι έχει γίνει και για μας αγαπημένη..
Σίγουρα κάτι καλό θα βγει, έχει ήδη ξεκινήσει:-)

lakis είπε...

Μαρία Νικολάου: Καλωσόρισες. Βρίσκομαι εδώ που είμαι πάντα όταν δεν βρίσκομαι εκεί, στην αγαπημένη Τσιανγκ Μάι.

Λόγια: Έτσι ακριβώς. Τα πάντα κυλάνε σαν ρυάκι.

Σοφία: Μεταχειρισμένο. Αλλά βρίσκω και πιο φτηνά. Το θέμα με το βιβλίο που αναφέρω είναι ότι εκείνος που το άφησε στο βιβλιοπωλείο μάλλον δεν ήξερε τι έκανε, κι ο βιβλιοπώλης μάλλον ήταν στον κόσμο του.

Ροδιά: Ε, όχι να μην κάνουμε αποικία. Δεν μου αρέσουν οι αποικίες:)

Μάργκο: Έχει όντως ξεκινήσει. Να'σαι καλά

dyosmaraki είπε...

Αγαπημένος προορισμός το Chiang Mai και ας έχω πάει μοναχά φορά. Θεωρώ πως αποτέλεσε το ταξίδι της ζωής μου!
Να περνάς όμορφα