Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

"Ποιος είσαι;"

«Ποιος είσαι;»
«Μια ψυχή.»
«Ποιος είσαι;»
«Μια σκιά!»
«Ποιος είσαι;»
«Η σκιά του εαυτού μου!»
«Ποιος είσαι;»
«Ένας αλύτρωτος!»
«Ποιος είσαι;»
«Ένας ανέστιος!»
«Ποιος είσαι;»
«Αυτός που θα βρεις μέσα σου!»
«Πως λένε αυτόν που θα βρω μέσα μου;»
«Κάποιος με είπε δέντρο!»
«Θέλω να σκαρφαλώσω στα κλαδιά σου!»
«Καλύτερα να βρεις πρώτα τις ρίζες!»
«Που να ψάξω;»
«Στα έγκατα της ύπαρξής σου!»
«Της δικής μου;»
«Αφού είμαι μέσα σου!»
Της χαμογελά και την κοιτά βαθιά στα μάτια. Εκείνη δείχνει να πεισμώνει μ’ ένα τρόπο γλυκό κι αποφασίζει να συνεχίσει την επίθεσή της.
«Ποιος είσαι;»
«Αν ήξερα δεν θα ήμουν εδώ!»
«Ποιος είσαι;»
«Ένας ταξιδιώτης στο χρόνο!»
«Ποιος είσαι;»
«Μια ελπίδα απέθαντη!»
«Τι ζητάς;»
«Το αδύνατο!»
«Γιατί το ζητάς;»
«Αν ήξερα το γιατί δε θα το ζητούσα!»
«Από που έρχεσαι;»
«Από το χθες!»
«Και που πας;»
«Στην άγνωστη ουσία!»
«Θα φτάσεις κάποτε μέχρι εκεί;»
«Αν φτάσω θα είναι το τέλος μου!»
«Γιατί;»
«Επειδή δε θα ’χω που να πάω. Εσύ που θες να πας;»
«Στην αγάπη!»
«Δύσκολο το ταξίδι σου και απαιτεί πολλά φονικά!»
«Φονικά;»
«Πρέπει να σκοτώσεις συνήθειες, απόψεις, δισταγμούς, αμφιβολίες. Πρέπει να φτάσεις ως το μη παρέκει. Τότε θα συναντήσεις την αγάπη ή το τέλος μιας οδυνηρής ψευδαίσθησης!»
«Ποιος θα με βοηθήσει για να τα καταφέρω;»
«Τα μικρά ανθρωπάκια του μυαλού και της ψυχής σου!»

5 σχόλια:

jacki είπε...

Όριστε. Όλες οι απαντήσεις που μας χρειάζονται. Οι απαντήσεις στα βασανιστικά μας ερωτήματα. Υπέροχο.
Καλησπέρα.

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Πολύ μου άρεσε!
Μόνο σε ένα σημείο θα απαντούσα αλλιώς:

«Τι ζητάς;»
«Το αδύνατο!»
«Γιατί το ζητάς;»
«Αν ήξερα το γιατί δε θα το ζητούσα!»

"Γιατί νομίζω ότι ξέρω το γιατί"

genna είπε...

«Τα μικρά ανθρωπάκια του μυαλού και της ψυχής σου!»

ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!

ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!

Eva F. είπε...

Ποιός είσαι?......αλήθεια!.....
Την καλή μου καλημέρααααα
Πάρα πολύ καλό....

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

"τοτε θα συναντησεις την αγαπη η' το τελος μιας οδυνηρης ψευδαισθησης!"
...ναι γιατι και τα δυο υπαρχουν
...ναι και μπορεις ευκολα να κανεις λαθος υπολογισμους...
...ναι να αλλη μια αληθεια που δεν θες να μαθεις...