Τρίτη 22 Ιουλίου 2008

Αγαπητέ Κανένα

Μέρες παράξενες, παράξενες πολύ, είναι αυτές που τώρα ζω. Όχι, δε θα πω ότι είμαι συγχυσμένος, όχι απόλυτα, ή πώς δεν ξέρω τι μου γίνεται. Η αλήθεια είναι ότι ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται, κι αυτό ακριβώς είναι που με ανησυχεί, αφού για μένα αποτελεί μια πρωτόγνωρη εμπειρία.
Τι εννοώ; Τώρα πώς να το εξηγήσω; Με λόγια απλά, υποθέτω. Άκου, λοιπόν, τι έχει να σου πει ο αδαής σου φίλος: Αποφάσισα ότι το μόνο πράγμα που στ’ αλήθεια θέλω να κάνω στη ζωή μου είναι να γράφω. Κι αυτή δεν είναι μια απόφαση που προέκυψε από το πουθενά, καθώς μέσα στον τελευταίο χρόνο έγραψα ή ξαναέγραψα πεντέμισι βιβλία. Μόλις σήμερα τελείωσα με τις διορθώσεις των δύο τελευταίων και τώρα βρίσκομαι σ’ ένα δίλημμα: Να πιάσω και πάλι στα χέρια μου το μυθιστόρημα που άφησα στη μέση προτού επιστρέψω στην Κύπρο τον περασμένο μήνα ή ν’ αρχίσω να γράφω ένα καινούριο, που θα διαδραματίζεται στην Τσιανγκ Μάι, στα αγγλικά;
Αλλά, αυτό δεν είναι το μοναδικό μου δίλημμα. Τις τελευταίες μέρες νιώθω πάλι έντονα τις τάσεις φυγής μου. Βασικά όλο σκέφτομαι να φύγω γι’ αλλού, αλλά απλά δεν μπορώ ν’ αποφασίσω για που. Για την Τσιανγκ Μάι, για τα Χανιά ή για το χωριό εδώ στην Κύπρο;
Ναι, το ξέρω, πάει τρελάθηκα. Αλλά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, πάντα τρελός ήμουνα. Η μόνη διαφορά είναι ότι τώρα το διαφημίζω κιόλας.
Τέλος πάντων, νυστάζω και δεν ξέρω τι άλλο να πω, έτσι κάπου εδώ θα σε αποχαιρετήσω.
Να ’σαι πάντα καλά και να χαμογελάς.

Υ.Γ. Ξαναδιαβάζοντας αυτό το γράμμα αντιλήφθηκα ότι δεν έπρεπε να το γράψω. Θα το τυπώσω και θα το σχίσω...

11 σχόλια:

jacki είπε...

Εγώ λέω να γράψεις στα ελληνικά. ΝΑ μείνεις στην Κύπρο ή στην Κρήτη. Αγαπάμε Ελλάδα....
Καλημέρα Λάκη.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

οπου ειναι η καρδια σου εκει ειναι και ο θησαυρος σου...ακολουθα τα σημαδια και θα δεις για που θα τραβηξεις...

Ανώνυμος είπε...

Να κάνεις αυτό που συμφέρει εμάς που μάς αρέσει να σε διαβάζουμε. Να ολοκληρώσεις αυτό που έχεις αφήσει στη μέση και να ξεκινήσεις χωρίς να πάρεις ανάσα το καινούριο. Απαιτεί λίγη κούραση παραπάνω όμως κι εσύ θα το ευχαριστηθείς αλλά κι εμείς περισσότερο :-)
p.s. Αν μπορείς να τα κάνεις και τα δύο ταυτόχρονα εμείς δεν έχουμε πρόβλημα :-)

ellinida είπε...

Οπου σε οδηγήσει το φως. Ξέρεις εσύ.
την αγάπη μου

lakis είπε...

jacki: Μάλλον αυτό θα κάνω, για οικονομικούς ωστόσο λόγους. Για το βιβλίο, ωστόσο, δεν είμαι σίγουρος.
ναϊαδα: Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.
blogoulis: Καλός είσαι:)
Ελληνίδα: Ξέρω εγώ. Ξέρω. Μέρα καλή...

Roadartist είπε...

"Αποφάσισα ότι το μόνο πράγμα που στ’ αλήθεια θέλω να κάνω στη ζωή μου είναι να γράφω"

Εχτες το απόγευμα διάβαζα Πεσσοα, και είχε γράψει το ίδιο ακριβώς.. :) ειδες τα μεγάλα πνεύματα.. Ειμαι σε ενα αντιστοιχο λαβυρινθο μπερδεμενη, χαμενη.. Και σε συμβουλες δεν ειμαι καλη.. Απλά μου αρεσουν οσα εχω διαβασει εδω αυτο ξερω.. :) Ισως το πιο σημαντικο..τελικα.. :)

Adomiel είπε...

Αφού είναι το μόνο που θέλεις να κάνεις φίλε μου Αδαή, κάντο... Είσαι διπλά τυχερός, το ξέρεις; Αφού μπορείς και να το κάνεις... τα υπόλοιπα διλήμματα μου ακούγονται τόσο ευχάριστα και δημιουργικά που δεν τα κατατάσσω καν στα διλήμματα...! ;-)

Την καλημέρα μου..

SummerDream είπε...

Ακολούθησε την καρδιά σου. Αυτή ξέρει περισσότερο που θες να ταξιδέψεις και τι να γράψει η πέννα σου!

Ό,τι και να κάνεις εμείς εδώ θα είμαστε, για να μοιραστούμε τις σκέψεις σου και τις περιγραφές απ' τα ταξίδια σου (γενικώς κι αορίστως)!

Καλημέρα!

kiki είπε...

Κάνε αυτό που θέλει η καρδιά σου πιο πολύ. Κι αν δεν ξέρεις σε τι γλώσσα, άσε λίγες μέρες και θα κατασταλάξει κι αυτό...

Βίκυ είπε...

πιάσε λαβύρινθο γραμμή ξετύλιξε ακτίνας μίτο στο πέρα φως που στην καρδιά ανατέλλει

να είσαι καλά!

lakis είπε...

Να'στε καλά. Μόνο και μόνο που ξέρω ότι κάποιοι έξω με διαβάζουν παίρνω μεγάλη χαρά