Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

Το λευκό φως κι η σιωπή

Προσπαθούσα να κοιμηθώ
Μα δεν μπορούσα.
Σκέψεις με ταλάνιζαν
Αναμνήσεις κρατούσαν τα μάτια μ’ ορθάνοικτα.
«Πρέπει...
Πρέπει να τελειώνω με όλα
Όσο είναι ακόμη νωρίς,»
Σκεφτόμουνα.
Αλλά, δεν μπορούσα να κάνω κάτι,
Καθώς ήμουν,
Νυσταγμένος, αλλά άυπνος,
Αποφασισμένος μα αδύναμος.
Η ώρα περνούσε γρήγορα κι αργά,
Με πειθώ αλλά και με μετέωρο το βήμα,
Μέχρι που πήρε να ξημερώνει.
Τότε, σιγά-σιγά, μα ωστόσο αμετάκλητα,
Πήραν να εισβάλλουν στο δωμάτιό μου,
Απ’ το μισόκλειστο παράθυρο,
Το λευκό φως και η πρωινή σιωπή,
Να μπλέκουν τα δάχτυλά τους
Και να πλημμυρίζουν το μέσα μου όλο
Με λόγια ανήκουστα και εικόνες αλλόκοτες -
Όμορφες, μελλοντικές.
Ξύπνησα,
Απ’ την αγρύπνια μου, ξύπνησα,
Άνοιξα τα μάτια της ψυχής στη νέα μέρα και
«Ναι,» ξεφώνισα,
«Ναι, έφτασ’ η ώρα!»
Σηκώθηκα μ’ ένα πλατύ χαμόγελο
Στα χείλη απ’ το κρεβάτι,
Κινώντας με όρεξη κι ανυπομονησία πολλή
Για το βασίλειο του μέλλοντός μου.

9 σχόλια:

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Πολύ όμορφο Λάκη.

"Για το βασίλειο του μέλλοντός μου"

Το βασίλειο που όλοι περιμένουμε να μας πραγματοποιήσει τα όνειρά μας...
Γεμάτο αισιοδοξία.

Ανώνυμος είπε...

... Αποφασισμένος μα αδύναμος ...
Πόση δύναμη κρύβει η αποφάση και πόση αδυναμία η πραγμάτωσή της !!!
Την καλησπέρα μου

Eva F. είπε...

"Σηκώθηκα μ’ ένα πλατύ χαμόγελο
Στα χείλη απ’ το κρεβάτι,
Κινώντας με όρεξη κι ανυπομονησία πολλή
Για το βασίλειο του μέλλοντός μου".
To κρατώ αυτό....
Το βρίσκω υπέροχο.
Καλό βράδυ Λάκη και να είσαι καλά.

AERIKO είπε...

Aπλά υπέροχο.! Καλό βράδυ και όμορφη νέα εβδομάδα εύχομαι.:))

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τελικα καμια φορα δεν χρειαζεται τιποτα παραπανω απο ενα λευκο φως και μια πρωινη σιωπη για να κινησουμε...
τιποτα παραπανω...ειναι εκεινη η μαγικη στιγμη που τα αλλαζει ολα οπτικη...
να 'σαι καλα Λακη!
νεραιδενια καλησπερα!

Μαρια Νικολαου είπε...

Ιδιαιτερο να το πω..
Δυνατό..; Ισως και "άγριο" καπου..
Ετσι το ελαβα εγω..
Ο καθενας δίνει τα δικα του νοηματα στη συγκεκριμενη σου εγγραφή..

jacki είπε...

Πρωινή σιωπή κι ένα χαμόγελο ενθουσιασμού θα αφήσω και θα κινήσω για το βασίλειο του μέλλοντός μου.
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

..καλο ταξιδι λοιπον ..το βασιλειο του μελλοντος σε περιμενει να το κατακτησεις..καλημερα Λακη μου με αγαπη..φιλακια..

Ανώνυμος είπε...

Ομορφο, απλώς πολύ όμορφο...