Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2008

Σαν αποχαιρετισμός

Παράξενη πολύ ήταν ετούτη η μέρα. Λίγο λυπημένη, λίγο χαρούμενη, νοσταλγική και γιομάτη προσδοκία.
Ήτανε πέρυσι το καλοκαίρι που -εντελώς στα ξαφνικά και δίχως καμιά προεργασία- πήρα να γράφω ένα μυθιστόρημα «παράξενο», μια ερωτική ιστορία γιομάτη πόνο, ελπίδα, απογοητεύσεις και όνειρα. Το κείμενο μου έβγαινε αβίαστα, έρεε σα γάργαρο νερό και πλημμύριζε τις σελίδες, με ταξίδευε νοητικά σε ξένες ζωές και μου επέβαλλε να τις γνωρίσω, να τις διαβάσω, να γράψω την ιστορία τους.
Απόλαυσα πολύ εκείνο το ταξίδι, ξεδίψασα απ’ την κάθε στιγμή του, ένιωσα πιο πολύ δικό μου από καθετί άλλο το βιβλίο που προέκυψε απ’ αυτό, έγινα πολύ καλός φίλος με τους ήρωές του.
Και να που σήμερα έφτασε η ώρα του αποχαιρετισμού. Καθώς κρατώ στα χέρια μου το σελιδοποιημένο κείμενο, καθώς χαϊδεύω νοερά τις εικόνες και τα συναισθήματα που αναβλύζει, καθώς αντικρίζω για στερνή φορά τα πρόσωπα που δημιούργησα, μια γλυκιά μελαγχολία με τυλίγει -αυτή της απώλειας- και μια πικρή χαρά με γεμίζει – αυτή της επίτευξης ενός στόχου.
Τώρα νιώθω λίγο χαμένος. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Ίσως να έφτασε η ώρα να σαλπάρω πια για τα καλά για θάλασσες ιστοριών άλλες, για τους ουρανούς κάποιων άλλων ψυχών.

Υ.γ. Ο «τελικός» τίτλος του βιβλίου είναι «Οι γυναίκες της συγνώμης» και θα κυκλοφορήσει στις 15 Νοεμβρίου από την Εμπειρία Εκδοτική

17 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μπραβο λακη μου!
ευχομαι να εχει τη απηχηση που θελεις !
ευχαριστουμε που μας ενημερωνεις και οσο για τον τιτλο καταπληκτικος!

http://www.youtube.com/watch?v=k42Edw7dLNA&feature=related
μου θυμισε ετουτο το κοματι...ισως το ξερεις ηδη!
νεραιδενια φιλια!

Μαργαρίτα είπε...

Καλοτάξιδο εύχομαι να είναι
ούριος άνεμος να το συντροφεύει..

Όσο για τη γλυκιά μελαγχολία,
σκέψου.. όσα ζευγάρια μάτια
το διαβάσουν.. τόσες φορές
θ' αναστηθεί!!!

Eva F. είπε...

Κι εγώ Λάκη μου θα σου ευχηθώ να έχει επιτυχία καλή. Είμαι σίγουρη..
Ας είναι καλοτάξιδο λοιπόν ολόψυχα.

roadartist είπε...

Καλοτάξιδο και απο εμένα :))
Καλή επιτυχία να έχεις!

nina είπε...

Καλοτάξιδο το βιβλίο σας.
Όσο για τον αποχωρισμό του καλλιτέχνη από το έργο του και κυρίως από τους χαρακτήρες που δημιούργησε δεν έχω να πω πολλά, αυτό όμως που σκέφθηκα ήταν ο αποχωρισμός ενός ζωγράφου ή γλύπτη από το έργο του. Νομίζω πως αυτό είναι πολύ επίπονο, ενώ οι συγγραφείς έχουν την δυνατότητα να επιστρέφουν και να χαίρονται τη δημιουργία τους ανά πάσα στιγμή. Δεν είναι και λίγο.
Καλή συνέχεια στο έργο σας.

Δήμητρα είπε...

Καλή επιτυχία!
Αναμένω με ενδιαφερον )))

genna είπε...

καλοτάξιδο νά 'ναι....

τη πιο γλυκιά μου καλησπέρα στο νησί της Αφροδίτης, που τόσο αγαπώ

pavlidma είπε...

Καλοτάξιδο και πολυτάξιδο!
Και καλή αντάμωση με τους νέους ήρωες

Μαρια Νικολαου είπε...

Aυτο δεν θα πρεπε να σε μελαγχολει αλλα να σου χαριζει ενα πολυ μεγαλο χαμογελο
Ευχομαι το καλυτερο του ταξίδι
Καλημερα :)

jacki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
jacki είπε...

Τέλεια :) κι έτσι δε θα χρειάζεται να χαλάμε τα ματάκια μας στον υπολογιστή. Θα διαβάζουμε Λάκη μπροστά στο τζάκι και θα περνάμε τέλεια...
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Βίρα τις άγκυρες. Άγε ναυτάκια. Το ταξίδι ξεκίνησε. Καλό κατευόδιο...

Ένδειξη ζωής είπε...

Χαίρομαι ιδιαίτερα!
Έχω κι εγώ κάτι στα σκαριά Λάκη αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να το τολμήσω...
Να έχεις μια υπέροχη μέρα

Adamantia είπε...

Καλη σου επιτυχια!

anepidoti είπε...

Πολλές ευχές για τις...γυναίκες σου, αγκαλιά με πολλές...συγνώμες...

purple είπε...

Πολυ καλη επιτυχια!!!

Chimaikon είπε...

Εύχομαι να έχει μεγάλη απήχηση!
Πάντα με απορροφούν οι ιστορίες σου.
Νίωθω μαζί με σένα τους ηρωές σου.
Καλή Επιτυχία!!!

Υ.Γ: Θύμησε σε εμάς που είμαστε ξεχασιάρες όταν θα φτάσει στα βιβλιοπωλεία να το αναζητήσουμε!