Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2008

Λάκης Φουρουκλάς - Οι γυναίκες της συγνώμης


Λίγα λόγια για το βιβλίο

Η ιστορία μας αναφέρεται σε μια παρέα ανθρώπων που, με κάποιον τρόπο, οι ζωές τους συνδέονται…
Θα υπάρξει άραγε μια νέα αρχή, μια καινούργια ζωή, για τον Δημήτρη που αποφυλακίζεται ύστερα από επτά χρόνια και τη Χριστίνα που τον περίμενε και τον αγαπούσε τόσο καιρό; Θα μπορέσουν να απαλλαγούν από το παρελθόν τους και να ζήσουν επιτέλους τον έρωτά τους;
Η Μίρα, η Βέρα, η μικρή Σλάβα τι ρόλο έπαιξαν στη ζωή του Δημήτρη;
Ο Μάνος αγάπησε τόσο πολύ τη Χριστίνα ώστε να μην αντέξει το χωρισμό τους;
Ο Καπετάνιος και οι γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή του, γυναίκες κοινές μα αγαπημένες, και η αγαπημένη όλων, ο μεγάλος του έρωτας, η Ελένη, πώς συνδέεται με τον Δημήτρη και πόσο επηρέασε τη ζωή του;
Η Κατερίνα και η Μαρία, με την ιδιαίτερη και όχι εύκολα αποδεκτή από τους πολλούς σχέση τους…
Όλοι, μα όλοι, μαζεύουν τα κομμάτια τους και προσπαθούν να ξαναρχίσουν τη ζωή τους, αφήνοντας πίσω τις οιμωγές και τα τραύματα του παρελθόντος. Για κάποιους η άνοιξη φάνηκε σχετικά νωρίς, για άλλους άργησε περισσότερο… Το αποτέλεσμα μετρά όμως. Για να δούμε λοιπόν τι γεύση αφήνει στους ήρωές μας, τους αποζημιώνει για όλες τις ατυχίες και τις περιπέτειές τους;

Λίγα λόγια για το συγγραφέα

Ο Λάκης Φουρουκλάς γεννήθηκε στη Ζιμπάμπουε το 1970 από Κύπριους γονείς, μεγάλωσε στην Κύπρο, έζησε στην Αθήνα και την Τσιάνγκ Μάι της Ταϊλάνδης, ενώ σήμερα ζει σε ένα ημιορεινό χωριό της Κύπρου.
Δούλεψε σε διάφορες εφημερίδες και ραδιοσταθμούς.
Έχει εκδώσει τέσσερα βιβλία. Από τις εκδόσεις Γη στη Λευκωσία κυκλοφόρησαν οι συλλογές διηγημάτων Αιώνια Αγαπημένη και Γαλανή & Λεύκιος, καθώς και η νουβέλα Το λάθος πάθος. Από τις εκδόσεις Διόπτρα κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το μυθιστόρημα Μίρα, το λουλούδι του πολέμου.
Διηγήματά του έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά “Να ένα μήλο” και “Ρωγμές” στην Ελλάδα και “Εξάγγελος” στην Κύπρο, καθώς και σε διάφορες λογοτεχνικές ιστοσελίδες. Φωτογραφίες του φιλοξενούνται σε μεγάλο ταξιδιωτικό οδηγό για την Ινδία και σε βιβλίο για την αρχιτεκτονική σε διάφορες χώρες του κόσμου.

Οπισθόφυλλο

Υπάρχουν γυναίκες που, όταν αγαπούν, ξέρουν να υπομένουν και να συγχωρούν. Ακόμα κι αν το παρελθόν έρχεται αδυσώπητο να ορθώσει εμπόδια και να μην αφήσει τις παλιές πληγές να κλείσουν.
Ο Δημήτρης, μετά από μία τραγική περιπέτεια που άλλαξε τη ζωή του, βρίσκει τη Χριστίνα να τον περιμένει να κάνουν μια καινούργια αρχή. Τίποτα δε θα είναι εύκολο σε αυτή τη σχέση, αφού ο έρωτας θα πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με τις σκιές του παρελθόντος και να βγει νικητής.
Δίπλα τους θα βρεθεί ο Καπετάνιος που, με την πείρα της δικής του πολυτάραχης ζωής, θα είναι ο φάρος που θα τους δείξει το δρόμο, όταν θα νιώσουν πως χάνονται πια μέσα στη φουρτουνιασμένη θάλασσα του κοινού τους ταξιδιού.
Μα κάποιοι άνθρωποι είναι γραφτό να είναι μαζί, ακόμα κι αν όλα δείχνουν το αντίθετο. Και είναι η ζωή αυτή που ξέρει πότε είναι ο κατάλληλος καιρός για δυο ανθρώπους να βρεθούν μαζί και να χαρούν το υπέροχο ταξίδι της αγάπης.

Σαν υστερόγραφο: Το βιβλίο θ' αρχίσει δειλά-δειλά να κάνει την εμφάνισή του στα βιβλιοπωλεία από σήμερα. Η τοποθέτηση θα ολοκληρωθεί σε λίγες μέρες, έτσι μην... τρέξετε(λέμε τώρα) να το προμηθευτείτε αμέσως ...

26 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Καλοταξιδο να ειναι και θα το διαβασω συντομα

SummerDream είπε...

Καλημέρα Λάκη!
Αυτό το βιβλίο αποτελεί -ας πούμε- συνέχεια του "Μίρα: Το Λουλούδι Του Πολέμου", ε;
Ενδιαφέρον θα είναι κι αυτό. Σου εύχομαι ολόψυχα καλές πωλήσεις και εξάντληση γρήγορα αυτής της πρώτης έκδοσης. Άσε που τώρα στις γιορτές θα είναι κι ένα δώρο για τον εαυτό μας (εγώ πάντα τα Χριστούγεννα κάνω ένα πέρασμα από βιβλιοπωλείο για να προμηθευτώ βιβλία).

Σταλαγματιά είπε...

Καλή επιτυχία Λάκη,
Λατρεύω την λογοτεχνία και διαβάζω συνεχώς.
Θα είναι σίγουρα μια από τις επόμενες επιλογές μου.

jacki είπε...

Να πάει πολύ καλά το βιβλίο.. Αν και είμαι σίγουρη ότι θα πάει. Μάθαμε και λίγα πράγματα για τον συγγραφέα ;)
Καλημέρα.

AERIKO είπε...

Γοργόφτερα Καλοταξιδεμένο.Όμορφη μέρα απο καρδιάς.:)

Yiola Papadopoulou είπε...

Λάκη σου εύχομαι καλοτάξιδο. Θα είναι μέσα στις επόμενες προτεραιότητές μου να το διαβάσω.

Φαίδρα Φις είπε...

Ούριος άνεμος για το βιβλίο σου καλέ μου...
ανοιχτά πανιά ολόλευκα

μακάρι να πολυταξιδευτεί
όπως και ο δημιουργός του!

θα το προμηθευτώ άμεσα,
εννοείται αυτό!

σε φιλώ
σου στέλνω τη σκέψη μου

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟΟΟΟ!!!!
ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΕΙ Ο, ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!

λιμανάκι είπε...

Δεν έχω διαβάσει ποτέ βιβλίο σου...αλλά θα είναι η επόμενη επιλογή μου


Καλοταξίδευτο...

faraona είπε...

Kαλοταξιδεμένο και πολυταξιδεμένο!!!

Καθε επιτυχια ευχομαι Λακη.


πολλα φιλια


****ωστε μενεις κι εσυ σε ορεινο χωριο ε?οταν δεν εισαι στην Ταϋλάνδη εννοω.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ευχομαι να παει πολυ καλα λακη μου!
μολις το διαβασω θα σου πω αποψη!

νεραιδενια φιλια!!!

lakis είπε...

Μαρία Νικολάου: σ' ευχαριστώ.
Summerdream: Μα διάβασες τη "Μίρα"; Ναι, η συνέχειά της είναι, αλλά πιο καλογραμμένη.
Αναστασία: Κι εγώ αγαπώ τη λογοτεχνία. Μακάρι να έγραφα όσο διαβάζω.
Τζάκι: Μα, εσύ ήξερες πάντα πολλά:)
Αερικό: Μέρα καλή και για τις ευχές, ταπεινές ευχαριστίες.
Γιόλα: Σ' ευχαριστώ. Θα προμηθευτώ το δικό σου όταν επιστρέψω στην Κύπρο.
Φαίδρα: Χαίρομαι να σε διαβάζω. Ελπίζω μια μικρή χαρά να σου δώσει και το δικό μου βιβλίο.
Σοφία: Στον συγκεκριμένο τομέα το μόνο που επιθυμώ είναι να μου φέρει τις δυνάμεις να γράψω το επόμενο. Η έμπνευση και οι ιδέες υπάρχουν. Οι δυνάμεις λείπουν. Σ' ευχαριστώ.
Λιμανάκι: εύχομαι να μην σε απογοητεύσω.
Φαραώνα: Ναι, σε χωριό. Μ' εξαίρεση ετούτη την αγαπημένη, Τσιανγκ Μάι και τα Χάνια, δεν αγαπώ και ιδιαίτερα τις πόλεις.
Ναϊάδα: Θα περιμένω την άποψη σου με ανυπομονησία. Απολαμβάνω πολύ αυτά που γράφεις, κι ελπίζω κι εγώ με το δικό μου γραπτό να σε "αγγίξω" λίγο

ΜΑΡΙΑ Ρ. είπε...

Εύχομαι
καλοτάξιδο
και πάντα να γράφεις
με δάχτυλα που στάζουν συναίσθημα

lakis είπε...

Σ' ευχαριστώ από καρδιάς, Μαρία.

SummerDream είπε...

Λάκη μου να σου θυμίσω ότι εσύ ο ίδιος μου έδωσες να διαβάσω την Μίρα. Αυτούσια. Κι όχι αυτή της έκδοσης. Και ειλικρινά με συνεπήρε αυτό το πλέγμα έρωτα: Η Μίρα μπερδεμένη απ'τα συναισθήματά της για τον Δημήτρη, για την πατρίδα της και την αγάπη της για την μονάκριβη κορούλα της, ο Δημήτρης που αγαπούσε με τα μύχια της ψυχής του την Μίρα και που την βοήθησε να κάνει το μεγάλο ταξίδι το χωρίς επιστροφή και η Χριστίνα που χρόνια αγαπούσε κρυφά τον Δημήτρη που τον περιμένει και που είναι αυτή που τον αγαπά και τον κατακλύζει πάντα με λόγια ελπίδας, για να προχωρήσουν μαζί.

Δεν έχω ξεχάσει την πλοκή της υπόθεσης. Ίσως επειδή στα συναισθήματα των ηρώων σου πιάνω τα δικά μου. Πολλές φορές έπιασα τονε εαυτό μου στην θέση της Χριστίνας!

Αναμένω με αγωνία την συνέχεια κι ελπίζω να βρω το βιβλίο σου στα μέρη μου.

Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

Λάκη μου καλοτάξιδο το βιβλίο και καλό "ταξίδεμα" σε εμάς που θα το διαβάσουμε. Είναι και ο καιρός υγρός που εμπνέει, έψαχνα και για κάτι καινούριο...

Φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Εμένα λέω να μου το στείλεις, γιατί είμαι κρίμα εδώ στα ξένα χωρίς ένα ελληνικό βιβλιοπωλείο...!

Καλή επιτυχία!

lakis είπε...

Summerdream: Η μνήμη μου είναι για τα μπάζα, αλλά τώρα που μου το είπες, θυμήθηκα. Δεν θυμάμαι, ωστόσο, αν σου είπα ότι σκοπεύω, όταν λήξουν τα δικαιώματά της Μίρας, να ξαναγράψω την ιστορία της:)
Θαλασσινή Ματιά: Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος όταν μιλώ για κάποιο δικό μου βιβλίο, αλλά θαρρώ ότι "Οι γυναίκες της συγνώμης" είναι ό,τι πρέπει για ένα κρύο χειμωνιάτικο βράδυ. Σ' ευχαριστώ για τις ευχές.
Psychia: Μάλλον είναι πιο εύκολο να το στείλεις εσύ σε μένα αν κατέβεις στην Κύπρο για τις γιορτές. Αλλά, ακόμη και στη Σουηδία να μείνεις πάλι πιο εύκολα από μένα θα το πάρεις, αφού στην Ταϊλάνδη δεν προβλέπεται να έρθει πριν το επόμενο ταξίδι μου εδώ:)
Ωστόσο εύχομαι εκείνοι που θα πάρουν το βιβλίο μου πριν από μένα να είναι πολλοί.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα κ. Φουρουκλά,

Εύχομαι καλήν επιτυχία στον αγέρα του βιβλίου,
της τύχης το χαμόγελο σε σας.

Με εκτίμηση
Κ. Κατσίρη

lakis είπε...

Κατερίνα,
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές. Επισκέπτομαι συχνά το μπλογκ σου. Εύχομαι κάθε επιτυχία για τις Ρωγμές στη συνέχεια, κι αν χρειάζεστε κάποιο διήγημα εγώ είμ' εδώ:)

Ανώνυμος είπε...

Καλοτάξιδο , καλοπουλημένο και καλοδιαβασμένο .
Κι εσύ , πιο καλά (να είσαι) ακόμα .

Μίλτος Γήτας είπε...

Καλοτάξιδο, εύχομαι να βρει περίοπτη θέση στις καρδιές των αναγνωστών.

ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ είπε...

Ο τίτλος εξαιρετικός με τράβηξε όπως και η υπόθεση. Μπήκε στα υπόψιν! Μέσα στα δώρα των εορτών πάντα χαρίζω δώρα στον εαυτό μου και τι πολυτιμότερο από ένα βιβλίο; Καλοτάξιδο!

lakis είπε...

Silia, Μήλτο, Λένα: Σας ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τις ευχές σας. Με τιμάτε με την παρουσία σας εδώ.

Matriga είπε...

Λάκη, έχεις κάνει παρουσίαση του βιβλίου στην Αθήνα; Αν όχι ακόμα ενημέρωσέ μας. Θέλω να έχω αφιέρωση από το συγγραφέα! Να είσαι πάντα καλά.

Sissi Soko είπε...

γεια σου Λάκη, κι εγώ είμαι συγγραφεάς, και ξέρεις ο κόρακασ στον κόρακα κάθεται όπως λέμε στην πατρίδα μου. Σε έβαλα ανάμεσα στους φίλους στο MSN. Ελπίζω ν ααποδεχτείς την πρόσκλησή μου.