Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

Για την Αγάπη

Σήμερα είπα να το κάνω της Αγάπης το μπλογκ, έτσι ανεβάζω καμπόσες ατάκες από μια συλλογή που κυκλοφόρησε στην Κύπρο πριν καμιά δεκαριά χρόνια.
Η αγάπη είναι η ομορφιά της ψυχής.

Αυγουστίνος

Δεν είσαι συ ποτιστικό
νερό, που τ’ αγοράζουν
για να ποτίσουν τις σπορές
πλούσιο καρπό να δώσουν.
Σα μια αγιάτρευτη πληγή
σε νιώθω εντός μου, αγάπη
που μελωδικά αιμορραγείς…

Κορνάτο Νάλε Ρόξλο

Η αγάπη είναι τα πάντα. Είναι το κλειδί της ζωής, και οι επιρροές της είναι αυτές που κάνουν τον κόσμο να γυρίζει.

Ραλφ Ουάλντο Έμερσον

Όταν κανείς αγαπά μια γυναίκα, είναι γι’ αυτόν η καλύτερη πάνω στη γη.

Λέων Τολστόι

Μια και τον αγαπώ πρέπει να θυσιάσω τα πάντα για να του το αποδείξω.

Ντοστογιέφσκι

Θρησκεία της ανθρωπότητας είναι η αγάπη.

Αθηναγόρας

Είναι αδύνατον ν’ αγαπάς και νάσαι σοφός.

Φράνσις Μπέικον

Θες ν’ αγαπήθείς; - Τότε μην αφήσεις την καρδιά σου να παρεκκλίνει από το μονοπάτι της! Παρέμεινε αυτός που είσαι τώρα. Μην είσαι τίποτα που δεν είσαι.

Έντγκαρ Άλαν Πόε

Όταν κανείς δε σ’ αγαπά είναι περιττό να ζεις σ’ αυτόν τον κόσμο.

Μαξίμ Γκόρκι

Με την αγάπη μου βρίσκομαι ήδη δίπλα σου. Η αγάπη μου φτερουγίζει κι έρχεται σε σένα πριν να φτάσει το σώμα μου. Όταν είμαι μακριά σου μοιάζω με πουλί ταριχευμένο. Εσύ κρατάς στα χέρια σου τα σπλάχνα την καρδιά και τις σκέψεις μου.

Λεονόρα Κάρινγκτον

Κάθε μέρα σε αγαπώ περισσότερο. Σήμερα περισσότερο από χθες, λιγότερο από αύριο.

Ρόζεμουντ Γκέραρντ

Ο χειρότερος πόνος είναι ν’ αγαπάς μάταια.

Αβραάμ Κρόλεϊ

Πως σε λαχτάρησε η χαρά μου
κι η θλίψη μου, κι η μοναξιά μου…

Σιγή του ονείρου βασιλεύει
καθώς η Αγάπη με χαϊδεύει…

Μαρία Φάλαγγα

Δεν είναι να υπάρχεις. Δεν είναι ν’ αγαπάς. Είναι να υπάρχεις και να αγαπάς!

Ανώνυμος

Είμαι μέσα στην αγάπη και η αγάπη μέσα σε μένα.

Μάικλ Ντρέιτον

Το μίσος παραλύει τη ζωή. - Η αγάπη την απελευθερώνει. Το μίσος προκαλεί σύγχυση στη ζωή. - Η αγάπη φέρνει αρμονία. Το μίσος ρίχνει σκοτάδι στη ζωή. - Η αγάπη φως!

Μάρτιν Λούθερ Κινγκ

Μια καρδιά που αγαπά είναι η πιο αληθινή σοφία.

Τσαρλς Ντίκενς

Το ν’ αγαπάς κάποιον είναι σα να βλέπεις το πρόσωπο του θεού.

Β. Ουγκό

Η αγάπη είναι ανώτερη από τη ζωή. Η αγάπη είναι το στεφάνι της ζωής.

Ντοστογιέφκσι

13 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Αγάπη... πόσα έχουν ειπωθεί γι αυτήν...

Καλημέρα Λάκη

Ανώνυμος είπε...

Επέτρεψέ μου :
"Αυτός που θέλει να είναι καλός , χτυπάει την πόρτα του διπλανού του .
Αυτός που αγαπά , βρίσκει την πόρτα , ανοιχτή"
RABINDRANATH TAGORE

Matriga είπε...

Λάκη, πραγματικά με απασχόλησε και μένα αυτό το θέμα μέσα από το blog μου - φυσικά είναι και επίκαιρο λόγω 14/2. Ψάχνοντας να βρω κάτι σχετικό με το που μπορεί να φτάσει κάποιος για την αγάπη του, βρήκα το βίντεο που επισυνάπτω. Η αγάπη είναι ευλογία!

Matriga είπε...

Ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι... και ξέχασα το link! http://shell-land.blogspot.com/2009/02/story-one-man-one-dream-one-chance.html
Ευχαριστώ

ruth_less είπε...

Όσα κι αν πούμε δεν υπάρχει τέλος στο ανεξάντλητο αυτό θέμα.

"Η αγάπη είναι ισχυρή όπως ο θάνατος" Άσμα Ασμάτων.

Viviane Colette είπε...

Γεια σου Λακη ,μιλας για το πιο ομορφο πραγμα που εχουμε ... την αγαπη , ελπιζω παντα η καρδουλα σου να τξν νιωσει!!!Να εισαι καλα

Ανώνυμος είπε...

Αγάπη είναι να κοιμάσαι και να μπαίνει μέσα στο σπίτι ο Νάρης το γατάκι και να σε σκουντάει χωρίς νύχια στο πρόσωπο να ξυπνήσεις να παίξεις μαζί του...
Πάλι καλά που δεν μπήκε ο αυτοκρατορικός Ψύχας δηλαδή...

Νατάσα Ζ. είπε...

Ἀγάπη εἶναι ὅ,τι κινεῖ τό Σύμπαν.

stalamatia είπε...

Η αγάπη δεν περιγράφετε απλά την νιώθεις όταν προσπαθείς να την περιγράψεις σημαίνει είναι λίγη και την εμπλουτίζεις με παραπανίσιες λέξεις.
Με αγάπη.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ολα ειναι πολυ ομορφα και σε ολα βρισκεις μια αληθεια μεσα...
ποσα δεν εχουν ειπωθει και γραφτει για την αγαπη...
τελικα ποτε δεν θα μπορεσει κανεις να την περιγραψει τελεια...

νεραιδενια φιλακια Λακη μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Το ν’ αγαπάς κάποιον είναι σα να βλέπεις το πρόσωπο του θεού.

Έτσι είναι Λάκη

Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Και πόσα εγκλήματα έδιναν στο όνομά της ...

aggelika είπε...

"Αγάπη είναι ο φόβος που μας ενώνει με τους άλλους" (Αναγνωστάκης)