Δευτέρα 18 Αυγούστου 2008

Τέλος Εποχής ΙΙΙ

Η ιστορία μας ήταν διαφορετική...
Μα, τι λέω τώρα;
Διαφορετικές δεν είναι όλες οι ιστορίες;
Αλλά να,
Η ιστορία μας ήταν η δική μας...
Η ιστορία μιας μεγάλης ψευδαίσθησης
Και πολλών μικρών διαψεύσεων.
Η ιστορία ενός μεγάλου πάθους
Και των παρενεργειών του.
Ω, δεν ξέρω τι λέω...
«Και πότε ήξερες;» θ’ αναρωτιέσαι εσύ.
Η αλήθεια είναι πώς πάντα,
Πάντα ήξερα τι έλεγα,
Τι ήθελα δεν ήξερα.
Μέχρι που σε γνώρισα και τότε έμαθα,
Έμαθα σκληρά αλλά και με κόπο πολλή τι
Στα σίγουρα ΔΕΝ ήθελα.
Δεν ήθελα εσένα και τ’ ακριβά σου δώρα,
Δεν ήθελα τη σκλαβιά που ήταν το
Τίμημα για την αγάπη σου,
Δεν ήθελα να χάσω όλα όσα ήμουνα
Για να σε δικαιώσω.
Δε θα σου ζητήσω να με συγχωρέσεις
Που κάποια νύχτα πικρή σε εγκατέλειψα.
Θα σου ζητήσω μονάχα να ψάξεις να βρεις
Στα βάθη του χρόνου ποια ήμουν,
Τι σου έλεγα πώς πάντοτε ζητούσα.
Και τότε θα καταλάβεις ότι ποτέ δεν πρόδωσα εσένα,
Αλλά παρά μόνο τον εαυτό μου,
Εκείνον που σκότωσα για να ’μαι μαζί σου...

υ.γ. να που ανέβασα και τρίτη συνέχεια στο Τέλος Εποχής αν και δεν υπολόγιζα να το κάνω. Δε νομίζω να υπάρξει τέταρτη αφού, χρόνου επιτρέποντος, από σήμερα μάλλον θα καταπιαστώ με τη συγγραφή ενός εκτενούς κείμενου που θα καταπιάνεται με το πιο πάνω θέμα.

7 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Aυτο το κειμενο βγηκε μεσα απο την δικη μου ψυχή..
Να σαι σιγουρος γι αυτο..
Καλημερα και καλη βδομαδα

jacki είπε...

Το συγκεκριμένο ειδικά σήμερα με σκότωσε. Να είσαι καλά. Ακριβώς για μένα είναι γραμμένο...Τι μου κανες ρε Λάκη. Ήμουν που ήμουν με αποτελείωσες.

Unknown είπε...

εξηγήσεις...

...και πάλι εξηγήσεις...

μελάνι που ξεφτίζει. η μνήμη ξέρει καλύτερα...

φιλιά βρόχινα...

Ανώνυμος είπε...

..Αχ μωρε Λακη..πως μιλας για τις ψυχες μας τελικα..πολυ ομορφο και το τελευταιο σου κι ας ειμαι δακρισμενη..καλη δυναμη για τη νεα συγγραφη σου..καληνυχτα με αγαπη...

Ένδειξη ζωής είπε...

Γι' αυτή τη διαφορετικότητα στην λεπτομέρεια πάμε παρακάτω.
Σαν μοτίβο όλοι τον κατέχουμε τον χωρισμό λίγο πολύ...
Ένα είναι το σίγουρο...ακόμα και happy να είναι το end ...κρύβει πόνο...ίσως όχι για μας...για κάποιον άλλο, για κάποιον τρίτο.

Διδακτικός πάντα ο πόνος, ωστόσο επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη γιατί το σενάριο έχει μικροδιαφορές!

Σε φιλώ

Eva F. είπε...

Τα κατάφερες να με κάνεις να συγκινηθώ.....
Να είσαι καλά και να έχεις καλό ξημέρωμα...

lakis είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σας λόγια. Ελπίζω η ιστορία που θα γράψω να μου βγει όπως τη θέλω αφού την κουβαλώ καιρό μέσα μου. Να'στε καλά