Τετάρτη 27 Αυγούστου 2008

Της αϋπνίας το ανάγνωσμα

Επέστρεψαν δριμύτερες οι αϋπνίες, κι επειδή πολύ με χαλάνε -μια και δε μου επιτρέπουν να γράψω- αποφάσισα να επισπεύσω το μέλλον μου. Έτσι, από αύριο κιόλας, βάζω μπρος με τα σχέδια για τη μετακόμισή μου στο χωριό. Θα ήθελα να κλείσω το σημείωμα εδώ, αλλά είναι κρίμα να μη σας «τυραννήσω» με λίγες έστω εξυπνάδες μου, γι’ αυτό σας χαρίζω κάποια αποκόμματα από Το Λάθος Πάθος, για το οποίο μιλήσαμε τις προάλλες.

«Πήγα παντού κι είδα πολλά. Γνώρισα πολλούς ανθρώπους κι απάνθρωπους, τη χαρά και τη λύπη, την αλήθεια και το ψέμα. Κυνήγησα το άπιαστο. Έριξα τα βέλη μου στ’ όνειρο, και μετά το καβάλησα και πετάξαμε μαζί πάνω απ’ το ουράνιο τόξο. Έζησα την κάθε στιγμή όπως δεν την έζησε άλλος κανείς. Κάποια μέρα ξάπλωσα εξαντλημένος για να κοιμηθώ μα, ήταν η στερνή και, δεν ξανασηκώθηκα. Τουλάχιστον όμως, εγώ είχα ζήσει...»

«Η ζωή που φτιάχνουμε με τα χρώματα της καρδιάς της γης (είναι το όνειρο)»

«Ζήσαμε κάτι. Κι αυτό το κάτι αξίζει περισσότερο απ’ το τίποτα που ζουν οι πιο πολλοί, οι λογικοί.»

11 σχόλια:

maya είπε...

καλά πας!
τι λέω? πολύ καλά...
προτιμώ το όνειρο...
όσο κι αν κρατήσει.
ο χρόνος μετριέται καλύτερα άμα ζεις.

πολύχρωμη καλημέρα
:)))))

Μαργαρίτα είπε...

Καλημέρα!!!

Υπέροχος ο λόγος σου...
Αποφθέγματα ζωής... είναι μαγευτικό
να ονειρεύεσαι με μάτια ανοιχτά και
να Ζεις το Όνειρο!!

Καλή μετακόμιση!
:)

Ανώνυμος είπε...

.."ζησαμε κατι κι αυτο αξιζει'τι λογος!!ετσι ετσι να μας τυραννεις..ευχαριστουμε..καλημερα Λακη μου με αγαπη...

Starry Night είπε...

Reassuring words...:)

jacki είπε...

Λάθος Πάθος...ένα γράμμα αλλάζει και μερικές φορές αυτά τα δύο ταυτίζονται.
Καλή μετακόμιση Λάκη μας. Και πάντα να μας τυρρανάς ευχάριστα με τις γραφές σου.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο λακη...ετσι προτιμω να κοιμηθω και ας μη ξυπνησω ξανα...τουλαχιστον εγω θα εχω ζησει...
συνεχισε να μας τυρρανας...μας αρεσει!
νεραιδενια φιλια!

Arahni είπε...

Λάκη και εγώ γνώρισα "πολλούς ανθρώπους κι απάνθρωπους" αλλά ας κρατούμε στη ζωή μας τους πρώτους - να και έμαθα πολλά και από τους δεύτερους. Πολλά για το τι δεν πρέπει να είμαστε...

Καλή μετακόμιση!

Unknown είπε...

αχ αυτές οι αϋπνίες...

:)

φιλιά βρόχινα...

P. Kapodistrias είπε...

Να που ο ύπνος χρηματίζεται κι αυτός...

roadartist είπε...

"αυτό το κάτι αξίζει περισσότερο απ’ το τίποτα που ζουν οι πιο πολλοί, οι λογικοί" πολύ μου άρεσε αυτό..

Απο αυπνιες δυστυχως..συμπάσχω.. :(

lakis είπε...

Σας ευχαριστώ για τη συμπάθεια. Πάντα καλά