Τετάρτη 20 Αυγούστου 2008

Σαν Μπλουζ

Η αλήθεια, ωστόσο, είναι ότι το ήξερα. Το ήξερα ότι τον πρώτο έρωτα της ζωής μου θα τον γνώριζα μπροστά ή πίσω από μια οθόνη υπολογιστή, μέσα από λόγια γραμμένα από πρόσωπα απροσδιόριστα. Τη φωνή του, ήμουνα σίγουρη, θ’ άκουγα για πρώτη φορά σε μια συσκευή τηλεφώνου. Την εικόνα του... Η εικόνα του μου διέφευγε. Δεν μπορούσα να σε ζωγραφίσω με τα μάτια της εφηβικής μου φαντασίας. Προσπαθούσα μα δε μπορούσα. Κι όταν σε γνώρισα, όταν σε είδα από κοντά και σε άγγιξα με δειλία και δέος, κάποιος άλλος είναι, σκεφτόμουνα. Ναι, ήσουνα κάποιος άλλος. Δεν ήσουνα τα λόγια σου, αλλά οι σιωπές σου. Αυτό το κατάλαβα αμέσως, αλλά το άφησα να ξεχαστεί, αφού βιαζόμουνα να ζήσω.
Σκέφτομαι ακόμη συχνά τον εαυτό μου του τότε κι απορώ. Απορώ για την απύθμενή μου άγνοια, απορώ για τις εμμονές μου, απορώ για την αθωότητα με την οποία αντίκριζα τον κόσμο. Κι απορώ για την ηλίθια πεποίθησή μου ότι όλα τα ήξερα, ότι τα καταλάβαινα όλα. Ένα παιδί ήμουνα. Ένα παιδί που μεγάλωνε κι αναζητούσε απ’ τους άλλους μάταια σημασία, τη δικαίωση της ύπαρξής του. Ένα παιδί μονάχο που έκανε τραμπάλα ανάμεσα σε όνειρα τρελά και σκέψεις σκοτεινές.
Με έσωσες τότε. Με έσωσες απ’ τον εαυτό μου, τον οποίο έκλεψες, βάζοντας απ’ την πρώτη κιόλας στιγμή μπρος με το πείραμα, με το μεγάλο σου κόλπο: τη μεταμόρφωσή μου σ’ ένα θηλυκό σου κλώνο.

υ.γ. Απόσπασμα από το πρώτο κεφάλαιο μιας νουβέλας που μόλις άρχισα να γράφω. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορώ πια να ανεβάζω ολόκληρα τα κεφάλαια εδώ...

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

..Λακη μου μοναδικο!!κριμα που δεν θα το δουμε ολοκληρο..παντως σ ευχαριστουμε..καλημερα με αγαπη

jacki είπε...

Όχι όταν θα το δημοσιεύσεις σε βιβλίο απλά θα μας κάνεις ένα ποστ και θα μας λες να πάμε να το αγοράσουμε. Ξέρεις είναι πολύ γλυκό και τρυφερό αυτό που γράφεις. Πως μπορείς να αγαπήσεις και να ερωτευτείς ένα γραπτό, μια σθ\ιωπή, μια φωνή.
Καλημέρα.

roadartist είπε...

"Δεν ήσουνα τα λόγια σου, αλλά οι σιωπές σου"
..και πόσα πολλά μπορεί να πει η σιωπή..

Συνέχισε..
Το διάστημα που πέρασε έγραψα κ εγώ δυο διηγήματα.. :) ..και κάτι ποιήματα..
Καλώς σε βρήκα Λάκη!

Chimaikon είπε...

Δεν γνώριζα για το μπλόγκ.
Σε συνάντησα τυχαία μόλις προχτές διαβάζοντας για την Μήδεια.

Μετά την Απολογία της- που μάλλον σειρά από οντολογικά ηφαίστεια θα τη χαρακτήριζα- παραδέχτηκα, πως κατέχεις τον λόγο να πραγματεύεσαι φόβους και πάθη.

Αναρωτιέμαι,πόσες φορές μετακίνησες βράχους με μια πρόταση και εσύ και δεν το ξέρεις;

Θα περνώ συχνά.
Καλησπέρα :)

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Λάκη, σε διαβάζω καθημερινά. Εδώ έκατσα.. γιατι μπορώ να γράψω με τα φτωχά μου μέσα ολόκληρο δοκίμιο επι του θέματος. Και κυρίως.. κυρίως επειδή οι οθόνες μάς έκαναν ξανά παιδιά, έφηβους και καταλάβαμε τη σημασία του λόγου. Στο γράφω κουτσουρεμένο βέβαια αλλά μπορείς να αντιληφθείς, είμαι σίγουρη, τι εννοώ. Και την εποχή της τεχνολογίας λοιπόν τα ρήματα αυξήθηκαν για να διευκολύνουν τις εντολές. Κι έτσι έχουμε και την εξής (μεταξύ άλλων): Ου οθονίσεις
Καλημέρα!

Μαρια Νικολαου είπε...

Eιναι καλυτερα μικρά αποσπασματα..
Συνέχισε.. :)

gregory είπε...

λακη εχεις απολυτο δικιο....δεν μπορης να ζωγρφισης ποτε το καλαδισμα τω πουλιων....οσο καλα χρωματα και εαν εχεις....

ΥΣ,εαν ξερης τον δεληγιανη απο την χαραυγη δωστου χαιρετισμους μου....

lakis είπε...

Φωτεινή: ευχαριστίες. Μακάρι να μπορούσα να το ανέβαζα ολόκληρο, αλλά δεν είναι δυνατόν.
Τζάκι: Αυτό το κείμενο θα μιλήσει για πολλές σιωπές.
Roadartist: Ανυπομονώ να διαβάσω τα δικά σου.
Konstantja: Δεν νομίζω να μετακίνησα βράχους, αλλά ίσως να κατάφερα να συγκινήσω μερικές ψυχές. Όσο για την Απολογία της Μήδειας είναι έργο σε εξέλιξη. Το έγραψα ήδη δυο φορές και μάλλον θα το ξαναπιάσω ως το τέλος του χρόνου.
Αλέκα: Σ' ευχαριστώ που με τιμάς με την παρουσία σου
Μαρία: Κι εγώ κάπου πιστεύω ότι είναι καλύτερα έτσι αφού πολλά από τα μυστικά του κειμένου παραμένουν καλά κρυμμένα.
Gregory: Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη. Τον Δεληγιάννη τον γνωρίζω μόνο εξ όψεως. Να'σαι καλά

Unknown είπε...

Πραγματικά φαίνεται υπέροχη
Με το καλό να τη τελειώσεις
φιλιά

Ανώνυμος είπε...

''Ναι, ήσουνα κάποιος άλλος. Δεν ήσουνα τα λόγια σου, αλλά οι σιωπές σου.''

ποσο φοβαμαι τους ανθρωπους.
τα λογια σου μου το θυμησαν.
φοβαμαι τις σιωπες τους
(αλλα μαλλον εγω σιωπω πιο συχνα)

''Ένα παιδί μονάχο που έκανε τραμπάλα ανάμεσα σε όνειρα τρελά και σκέψεις σκοτεινές.''
αραγε μεγαλωνουμε ποτε;