Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2008

Ένα όνειρο

Για χρόνια πολλά έβλεπα ένα όνειρο σε παραλλαγές, αλλά το ίδιο πάντα. Ήμουνα, λέει, κάπου και περπατούσα νιώθοντας να κουβαλώ βάρος μεγάλο στις πλάτες. Μα σαν κοιτούσα πίσω μου, σαν με ψαχούλευα, τίποτα δεν έβρισκα. Συνέχιζα, λοιπόν, να περπατώ με τ’ αόρατο βαρίδι να μου κλέβει ανάσες και στιγμές, να με καθυστερεί, να με καταβάλλει. Μέχρι που έφτανα μπροστά σ’ ένα τοίχο, ο οποίος ολάκερος έμοιαζε με καθρέφτη. Κι εκεί μπορούσα επιτέλους να δω το βάρος που έφερα: ήμουν εγώ! Εγώ ήμουν ο σταυρός μου, εγώ με τυραννούσα. Το είδα αμέτρητες φορές αυτό το όνειρο, αλλά όταν αποκοιμιόμουνα πάντα το ξεχνούσα, κι έτσι ξανά και ξανά μου προκαλούσε την ίδια έκπληξη.
«Ξεφορτώσου τον εαυτό σου!» σαν να με πρόσταζε μια αόρατη δύναμη. «Ξεφορτώσου τον εαυτό σου!» Κι εγώ ξυπνούσα, με απορία ρωτώντας τον κανένα: «Μα ποιον εαυτό;»

Το τελευταίο κείμενο (απόσπασμα από ένα βιβλίο που δεν γράφτηκε ποτέ) πριν την αυριανή αναχώρηση για την Τσιανγκ Μάι. Εκτός απροόπτου θα τα πούμε από την αγαπημένη πόλη την Τετάρτη.
Η φωτογραφία από εδώ

26 σχόλια:

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Την καλησπέρα μου.
Μα ποιον εαυτό αλήθεια?
Μακάρι να μπορούσαμε να ξεδιαλύνουμε ποιον απ΄ όλους πρέπει να αφήσουμε πίσω. :)

Μαρια Νικολαου είπε...

Ρωτώντας τον κανένα..
Με πηγες πισω αρκετα με αυτην την φράση..

Alkmini είπε...

ειναι καμμια φορα τοσο βαρυς ο εαυτος μας που μας κουραζει.
τοχω νοιωσει κι γω , αλλα οχι σ ονειρο, στ αληθεια.
καλο βραδυ φιλε Λακη

Eva F. είπε...

Ονειρο ήταν και πέρασε Λάκη μου
:))
Kαλό βράδυ να έχεις.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αυτον τον κανενα...τι τον ρωτας...;
δεν θα σου δωσει απαντηση...

μικρο και περιεκτικοτατο το κειμενο σου λακη μου!
καλο ταξιδι να εχεις και πολλα νεραιδενια φιλακια!

Aceras Anthropophorum είπε...

; )

nina είπε...

Καλό ταξίδι και θα περιμένουμε νέα σου από την Τσιανγκ Μάι!

Unknown είπε...

καμιά φορά ρωτώντας τον κανένα, παίρνουμε και τις καλύτερες απαντήσεις...

φιλιά βρόχινα...

Ένδειξη ζωής είπε...

Αυτόν τον εαυτό που φροντίζει να μαζεύει όλα τα περιττά και αρνείται να τα αποχωριστεί...αυτόν πρέπει όλοι μας να καταφέρνουμε να ξεφορτωνομαστε το συντομότερο δυνατόν...πόσοι όμως το καταφέρνουν;

Καλό ταξίδι Λάκη!

ruth_less είπε...

Τον εαυτό που περιορίζει τη ψυχή σου... που μπαίνει σε καλούπια και ξεχνά τις βουτιές στα βαθιά...

Στο ταξίδι ίσως γνωρίσεις ένα νέο κομμάτι σου.

Καλό ταξίδι Λάκη μου. Θα σε περιμένουμε εδώ.

ceralex είπε...

Καλό ταξίδι...στο όνειρο...στον εαυτό μου πάντα γύριζα...

Να είσαι καλά!

Eleni Dafnidi είπε...

Καμιά φορά το ίδιο σώμα που μας βαραίνει είναι το ίδιο σώμα που μας κάνει να πετάμε.
Καλό ταξίδι χωρίς κενά αέρος και θα τα πούμε!

jacki είπε...

Καλό ταξίδι.. Ξεφορτώσου τον εαυτό σου..

Unknown είπε...

Αυτήν την ερώτηση την έχω κάνει κι εγώ στιγμές που νιώθω να μου φταίνε όλα και τίποτα ταυτόχρονα.
Καλημέρα!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ειλικρινα με τρομαξε
μπορει να μη το βλεπω αυτο το ονειρο
αλλα ξερω πως αυτο που με βαραινει ειναι ο ευατος μου
και ας μην τον εχω ανακαλυψει ακομα.
αλλα η λυση ειναι να το ξεφορτωθω;
να το ξεφορτωθεις;

μαριάννα είπε...

Αντί να τον ξεφορτωθούμε τον εαυτό μας, μήπως να τον αγαπήσουμε ;) Όχι εγωκεντρικά... αλλά να τον δεχτούμε με... αγάπη και κατανόηση.

Καλό ταξίδι! Να περάσεις υπέροχα και να γυρίσεις γεμάτος εμπειρίες αξέχαστες!

Φαίδρα Φις είπε...

κι όμως είναι το μόνο που έχουμε ο σταυρός-εαυτός...
πάνω σ'αυτή τη σύγκρουση και το παράδοξο φορτίο...χτίζεται η "αθανασία"...

άργησα για να ευχηθώ καλό ταξίδι
στο λέω τώρα
και περιμένω να επικοινωνήσουμε ξανά

σε φιλώ

Ανώνυμος είπε...

Kαλό σου ταξίδι στην αγαπημένη πόλη! Να ελπίζω οτι θα δω και νέες φωτογραφίες;
Υ. Σ. Το όνειρο...χμ.. βαθύ.

Natalia είπε...

καλό ταξίδι λάκη

σίγουρα στην αγαπημένη σου πόλη, τέτοιο όνειρο δεν θα δεις...

Γεφυριστές είπε...

Λάκη καλό ταξίδι και στην Τσιανγκ Μάι και στα όνειρά σου. Η ιστορία είναι καταπληκτική, όπως πάντα.
Καλά να περάσεις και να γυρίσεις πλήρης εικόνων, εμπειριών και συναισθημάτων .. να πάρουμε μια γεύση και μεις:)
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ

Μαργαρίτα είπε...

Είναι αλήθεια πως πολλές φορές ο εαυτός μας είναι ο μεγαλύτερος εχθρός μας!!!

Καλή επάνοδο εύχομαι :)

Νύχτα καλή***

phlou...flis είπε...

Στη Τσιανγκ Μάι πας για να εκπληρώσεις τ' όνειρο;

anepidoti είπε...

άλλοι φεύγουν, άλλοι έρχονται...
εγώ πάντως έφερα και τον εαυτό μου, εσύ να δούμε...
να περνάς καλά!

aKanonisti είπε...

Καλυτερα να μην γραφτει....
Γιατί είναι απόλυτα υποκριτικό...
τέτοια όνειρα... δεν βλέπει καποιος που δεν έχει υπερεγω...
Γράφε ότι ξέρεις καλυτερα... είπε ένας αγαπητοτατος φίλος...
Κάνε και εσυ το ιδιο...
(δεν σου την λέω... παρόλο που φαίνεται έτσι... αμα σε είχα κατατάξει στους βλακες.. απλα θα στην έλεγα...αλλά μου αρεσε το γαμω-τραγούδι))

Βασιλική Ν. είπε...

Νομίζω πως το βάρος του εαυτού αλαφραίνει μόνο όταν τον χαρίσεις στον άλλον, όταν τον ξεχάσεις ολότελα... Καλό ταξίδι!

lakis είπε...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλια και τις ευχές σας.
Ακανόνιστη: Όταν χρειάζεται να μου την λες. Γιατί όχι;