Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Στον Γκουστάβ Λε Κλεζιό το Νόμπελ Λογοτεχνίας 2008

Συγγραφέας ποιητικών περιπετειών και αισθησιακής έκστασης, εξερευνητής της ανθρωπότητας πέρα από τη βασιλεία του πολιτισμού, σύμφωνα με την Ακαδημία.

Ο Γάλλος συγγραφέας Ζαν Μαρί Γκουστάβ Λε Κλεζιό είναι ο νικητής του Βραβείου Νόμπελ Λογοτεχνίας για το 2008, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ακαδημίας των Βραβείων Νόμπελ.
Η σουηδική Ακαδημία, η οποία αποφασίζει το νικητή του πολύτιμου βραβείου των 1, 4 εκατ. δολαρίων βράβευσε τον Ζαν Μαρί Γκουστάβ Λε Κλεζιό για τις γεμάτες περιπέτεια νουβέλες του, τα δοκίμιά του και την παιδική λογοτεχνία.
«Συγγραφέας νέων ταξιδιών, ποιητικών περιπετειών και αισθησιακής έκστασης, εξερευνητής της ανθρωπότητας πέρα από τη βασιλεία του πολιτισμού», αναφέρει η ανακοίνωση της επιτροπής.
Είναι η πρώτη φορά από το 1985, που η Γαλλία τιμάται με τη συγκεκριμένη διάκριση.

Από την Καθημερινή

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον που απαγορευθηκε στην ελλαδα
λογω του σεξουαλικου του περιεχομενου και το ποιημα νεα υορκη ολυμπια

jacki είπε...

Καλησπέρα Λάκη.

mamaloukas είπε...

Λάκη, αναμεταδίδω την είδηση, ο Λε Κλεζιό είναι αγαπημένος μου

Φαίδρα Φις είπε...

έχω διαβάσει μόνο την έρημο,
μου άρεσε.
και γενικά όλα του τα βιβλία πρέπει να έχουν αυτή την όμορφη αύρα των ταξιδιών,

καλό μεσημέρι Λάκη μου
σε φιλώ

Nathalie είπε...

Δεν έχω διαβάσει τίποτα δικό του αλλά το σχόλιο της Ακαδημίας με κάνει να θέλω..