Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

Οι φωτογραφίες μου που... ταξιδεύουν

Μια και αυτές τις ημέρες αδυνατώ να γράψω κάτι είπα να διαφημίσω λίγο τις φωτογραφίες μου που ταξιδεύουν. Η πλάκα είναι ότι για κάποιες απ' αυτές το έμαθα εντελώς τυχαία.
Αρχή κάνουμε με το πιο κάτω βιβλίο, που φιλοξενεί μία λήψη μου από την Ταϊλάνδη.
Αν πάτε εδώ και μεγεθύνετε την πρώτη σελίδα του βιβλίου θα δείτε το όνομά μου στους φωτογράφους.
Όπως ανακάλυψα χθες, με μεγάλη ομολογώ έκπληξη, μια φωτογραφία μου από την Καλκούτα φιλοξενείται στους ταξιδιωτικούς οδηγούς Fodors.
Μπορείτε να τη δείτε εδώ...
Κάποιος κύριος σε άρθρο του στο Suite101 ενημερώνει τους αναγνώστες του που να βρουν ντόπιες αγορές στο Πουκέτ της Ταϊλάνδης και ανάμεσα στα φωτογραφικά ντοκουμέντα που χρησιμοποιεί είναι και μια φωτογραφία μου από... την Τσιανγκ Μάι.
Θα τη δείτε στο τέλος του άρθρου. Είναι η πρώτη από αριστερά...
Στην εν λόγω ιστοσελίδα πρέπει να γνωρίζουν ότι είμαι και... βουδιστής,
έτσι σε ένα ακόμη άρθρο τους περιλαμβάνουν αυτή τη φωτογραφία...
Φυσικά χιλιάδες άλλες λήψεις μου φιλοξενούνται στις ιστοσελίδες από όπου τις διαθετώ, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα και τώρα βαριέμαι ν' ασχοληθώ και μ' αυτό.
Ωστόσο, λέω σύντομα ν' αρχίσω ν' ανεβάζω εδώ μερικά σλάιτ σώους, αφού στο κάτω κάτω της γραφής η φωτογραφία είναι ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της ζωής μου.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kι εγώ γράφω επειδή δεν μιλώ, όπως ωραία λέτε, αλλά είπα να κάνω την αρχή, για να μην ανταλάσσουμε στα βουβά επισκέψεις. Και μου θυμήσατε την Τσιανγκ Μάι... Όμορφα ήταν εκεί όντως. Κι εξαιρετικές οι φωτογραφίες σας. Καλή ιδέα νομίζω είναι, να ανεβάσετε μερικές εδώ. Καλησπέρα σας.

jacki είπε...

Χωρίς άδεια χρησιμοποίησαν τις φωτογραφίες σου; Κακώς. Αλλά και πάλι τους βοήθησες να μας ταξιδέψουν στην Καλκούτα και στην Ταϊλάνδη.
Καλημέρα.

lakis είπε...

Τις φωτογραφίες τις αγοράζουν από ιστοσελίδες από όπου τις διαθέτω, Τζάκι, έτσι δε χρειάζονται κάποια ειδική άδεια, φτάνει να αναφέρουν την πηγή.
Αικατερίνη, καλωσόρισες στο μικρό μου σπίτι

Φαίδρα Φις είπε...

έκανες πολύ καλά που ανέβασες κι εδώ τις φωτογραφίες σου Λάκη μου,
γιατί έχουν ψυχή
και δείχνουν ήθος ζωής!
συγχαρητήρια!
καλημέρα σε φιλώ

ruth_less είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες Λάκη... όχι μόνο θεματικά και χρωματικά αλλά και, όπως λέει η Φαίδρα φις, με ψυχή.

Χαίρομαι που "γνωρίζω" ακόμα μια πλευρά σου, πέραν του συγγραφικού σου ταλέντου.