Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008

Σκέψεις

Είναι όντως η νύχτα
η μεγάλη αδελφή των ψυχών
μια και μονάχα μες στο σιωπηλό
σκοτάδι μπορώ να εκφράσω τις σκέψεις μου.
Η νύχτα το σκοτάδι με αφήνουν
να παραδεχτώ τα λάθη μου με ωθούν
να απολογηθώ για τις πληγές που άνοιξα
με οδηγούν με γαλήνια ανησυχία
στο δρόμο της αυτογνωσίας.
Δεν είναι λίγο πράγμα να φτάνεις
στο σημείο που να μπορείς να
ομολογείς ανοικτά στους άλλους και
στον εαυτό σου ότι έφταιξες
ότι υπήρξες άθλιος και ίσως
άθελά σου υποκριτής ότι
έκανες την αγάπη που είχες μέσα σου
θηλιά και προσπάθησες να πνίξεις
ό,τι αγαπούσες…
Δεν είναι τ’ αστέρια που χαρίζουν
ομορφιά στη νύχτα αλλά η νύχτα
που τονίζει την ομορφιά των αστεριών!
Γραμμένο πριν εφτά χρόνια...

12 σχόλια:

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Έτσι είναι. Η νύχτα και το σκοτάδι μας αφήνουν να κοιτάξουμε μέσα μας. Και ίσως κάποια φορά να δούμε την άκρη της αλήθειας.
Και πόση έμπνευση γεννιέται απ΄ αυτή τη νυχτερινή σιωπή...
Την καλησπέρα μου Λάκη.

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Παλιο αλλα διαχρονικο, ετσι δεν ειναι?
Τις καλησπερες μου.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

Λακη μου ειναι πραγματικα μεγαλο βημα να φτασεις στο σημειο να παραδεχτεις στον εαυτο σου πρωτα και επειτα στους αλλους οτι εφταιξες....
εφταιξες παρτο αποφαση λοιπον και βαλε στην ακρη τον οποιο εγωισμο...
εμαθα σιγα σιγα πως η νυχτα φωτιζει τετοιες σκοτεινες σκεψεις...στο φως της μερας δεν φαινονται...
νεραιδενια φιλια καλε μου!

Μαρια Νικολαου είπε...

Δεν είναι τ’ αστέρια που χαρίζουν
ομορφιά στη νύχτα αλλά η νύχτα
που τονίζει την ομορφιά των αστεριών!


Yπέροχη σκέψη..
Καλημερα και καλο ΣΚ στα ομορφά σου μέρη

Unknown είπε...

όμορφη είναι η νύχτα...γιατί μας τυλίγει με σκέψεις που αποτυπώνονται σε πράξεις...

...όπως η γραφή σου...

φιλιά βρόχινα...

Eva F. είπε...

Πολύ όμορφο Λάκη μου.....
"Δεν είναι τ’ αστέρια που χαρίζουν
ομορφιά στη νύχτα αλλά η νύχτα
που τονίζει την ομορφιά των αστεριών!"
Καλό σου βράδυ και να είσαι καλά.
http://evafi.blogspot.com/

anepidoti είπε...

Θάθελα νάξερα Λάκη μου, μετά εφτά χρόνια τι προκαλούν σε σένα αυτές οι σκέψεις και η...αυτοκριτική.
πολύ αληθινά θάπρεπε να αισθανόσουν...
καλό βράδυ.

Μαργαρίτα είπε...

"Δεν είναι τ’ αστέρια που χαρίζουν
ομορφιά στη νύχτα αλλά η νύχτα
που τονίζει την ομορφιά των αστεριών!"

Λόγια κόσμημα!!!

...σκέψεις γλυκόπικρες και τόσο
μα τόσο αληθινές.Στο χλωμό φως
του φεγγαριού η ψυχή γεμάτη
κατάνυξη απολογείται...πόσο
λυτρωτική είναι η εξομολόγηση!

Νύχτα καλή :) ***

lakis είπε...

Σουζάνα: η νυχτερινή σιγή πάντα οδηγός και εκτροχιαστής.
Έξω απ' τον κύκλο: κάποια πράγματα δεν αλλάζουνε ποτέ. Ή, ίσως, και ν' αλλάζουνε. Πώς μπορεί να είναι κανείς σίγουρος;
Ναϊάδα: πολλά τα κρίματά μου. Και σιγά σιγά αρχίζω να τ' αναγνωρίζω.
Μαρία: Η νύχτα και τ' αστέρια είναι ερωτευμένα μεταξύ τους, γι' αυτό και μας χαρίζουν τόση ομορφιά.
Νεράιδα της βροχής: Η νύχτα είναι η αδελφή μας, και όπως είπε και κάποιος ποιητής "η μητέρα όλων των σκέψεων".
Εύα: Καλή σου μέρα.
Ανεπίδοτη: Ξέρεις τι σκέφτομαι; Ότι θα έπρεπε να είμαι ακόμη πιο σκληρός με τον εαυτό μου.
Μαργαρίτα: όντως λυτρωτική η εξομολόγηση, και χθες το βράδυ το αντιλήφθηκα με τρόπο λίγο σκληρό για μία ακόμη φορά.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ομορφες σκέψεις
ψυχής απεκδυομένης

Νύχτα μαγική, ονειρεμένη
πλανεύτρα νύχτα..

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ceralex είπε...

Σήμερα σκεφτόμουν όλη μέρα την αυλή σου... πέρασα μια βόλτα από δω να βολτάρω στους δρόμους σου.
Έπεσα σε μια ξαστεριά και αγάπησα την νύχτα πιο πολύ.
Ευχαριστώ

lakis είπε...

φύρδην-μίγδην: μια καλή βδομάδα εύχομαι και σε σένα.
ceralex: την αυλή μου σήμερα ποτίζει η βροχή. Κόπιασε:)