Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

Ουφ (της ανακούφισης)

Επιτέλους, οι «εφιαλτικές» μέρες της πόλης τελείωσαν. Ναι, ξέρω, κάπου το παρατραβώ περιγράφοντας με τόσο μελανά χρώματα την παραμονή μου εκεί, αλλά η αλήθεια είναι ότι έφτασα πια να απεχθάνομαι στ’ αλήθεια τον τόπο που άλλοτε μου χάριζε ζωή. Είναι πολύ πιθανόν κάποτε να επιστρέψω στη Λευκωσία, αλλά προς το παρόν λέω να χαρώ όσο μπορώ περισσότερο αυτά τα λίγα, τα πολλά, που μου χαρίζει το χωριό. Να καλημερίζω καθημερινά το φιλαράκι πιο πάνω, να περιμένω τα μανταρίνια και τα λεμόνια να ωριμάσουν, να μελετώ τα σύννεφα και να μετρώ τα άστρα.
Υπολόγιζα ότι από χθες θα άρχιζα να γράφω το νέο βιβλίο αλλά οι καταστάσεις (βλέπε «επιθεώρηση αυτοκινήτου») δε μου το επέτρεψαν. Σπίτι επέστρεψα πολύ αργά το βράδυ, κοιμήθηκα λίγο, ξύπνησα με αστραπές και βροντές πολύ νωρίς το πρωί, οπότε για σήμερα συγγραφή δεν προβλέπεται.
Αλλά, εντάξει, αυτό δε με χαλάει και τόσο. Η ιστορία πήρε σιγά σιγά να γράφεται μέσα μου, οπότε είναι απλά θέμα χρόνου πότε θ’ αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά στην οθόνη. Τώρα, αν θα μου βγει ή όχι, αυτό είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Προς το παρόν σας στέλνω βρόχινους χαιρετισμούς από τη φθινοπωρινή Κύπρο.

13 σχόλια:

leila είπε...

εμ , με τετοια φωτο που βαζεις σημερα, ειμαι πρωτη πρωτη που σχολιαζω!

καλη συνεχεια στην κυπρο και σε αυτο που ετοιμαζεις λοιπον!

καλη σου μερα

Unknown είπε...

όμορφη η εικόνα που ζωγράφισες για την νέα σου ζωή στο χωριό. χρώματα, μυρωδιές και αρώματα φύσης και γράψιμο βιβλίου. σου εύχομαι να σου βγει όπως το θέλεις...

και τι πιο όμορφο ξεκίνημα της ημέρας από μερικά αστραπόβροντα. τυχερέεεεεε :))

τα βρόχινα φιλιά μου, δικά σου αυτό το πρωινό...

jacki είπε...

Τους χαιρετισμούς μας στο φιλαράκι της φωτογραφίας. Περιμενουμε την ιστορία σου...

Ανώνυμος είπε...

Εμ λίγο τόχεις αγαπητέ Λάκη να προσγειώνεσαι από την πόλη σε ένα πολλά υποσχόμενο μέρος όπου μπορείς να σεκφτείς, να γράψεις και να κάνεις ό,τι θέλεις ήσυχος; Όσο και να το κάνεις παθαίνεις ένα πολιτισμικό σοκ. Θέλει κάποιες μέρες για να ωριμάσουν και τα μανταρίνια άλλωστε. Φαντάζομαι ότι το καθάρισμά τους θα εγείρει το πνεύμα, όπως και το βλέμμα του γατιού άλλωστε!!
Καλές γραφές λοιπόν και μια καλημέρα από την ηλιόλουστη Αθήνα.
Σε αναμονή

nina είπε...

Το γατάκι σκέτη γλύκα!
Καλημέρα απο την χώρα των Ρίχτερ...

ναδα.- είπε...

Τι είπες τώρα
Έβρεξε στην Κύπρο;

ruth_less είπε...

Κουκλί το νέο σου φιλαράκι.

Φαντάζομαι τι όμορφα που είναι να βλέπεις αστραπές, βροντές και βροχή στην φύση... Αφού ακόμα και η Λευκωσία, μέσα από το παράθυρο του σπιτιού μου, είναι όμορφη.

Καλή συνέχεια στη συλλογή εμπνεύσεων...

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

θα ερθει απο μονη της και η ωρα που θα ξεκινησεις να μας γραφεις τις ιστοριες σου λακη μου!
προς το παρον να χαιρεσαι οτι ομορφια σου χαριζει η νεα σου ζωη!
νεραιδενια φιλια!

stalamatia είπε...

Ωραία η εξοχή και ειδικά να καθήσεις να γράψεις ιστορίες ,εγώ βέβαια δεν έχω παράπονο γιατί εδώ που μένω είναι λίγο σαν εξοχή θάλεγα καταπληκτικά.χα χα χα

Μαρια Νικολαου είπε...

Φθινόπωρο να ναι κι όπου να ναι..
Καλη σου νύχτα

Όλγα είπε...

Μου θυμίζεις λίγο εμένα, όταν εγκατέλειψα την Αθήνα!.. Κούκλα η γάτα! Καλό ξημέρωμα Λάκη.. (Α, πραγματικά υπέροχες οι φωτογραφίες σου στα "φωτογραφικά κι ανθρώπινα"!:))

maya είπε...

δεν θέλω να σου χαλάσω την καινούργια ανάρτηση με τέτοια
γι'αυτό ήρθα εδώ να σε καλέσω σε παιχνίδι
αν σου κάνει κέφι για αλλαγή!
έτσι!
και πες όχι άμα δεν γουστάρεις!
εγώ συνήθως όχι λέω.
τώρα τι έπαθα???

καλημέρα λάκη μου
χχχχχχχ

lakis είπε...

Καταντά μονότονο να σας λέω συνέχεια ευχαριστώ, γι' αυτό θα πω απλά: να'στε καλά και να χαμογελάτε πάντα. Γάτα το γατάκι, ε;