Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Μαρία της σιωπής

Πέφτει το δάκρυ σιωπηλό
στης αμαρτίας τον πηλό
και όλ’ αυτά που ’χουν συμβεί
ένα μαχαίρι μια πληγή.

Ο ήλιος σου ματώνει πια
κλαίει οδύρεται η καρδιά
μες στη λησμόνια η χαρά
πολύ αγάπησες, αλλά...

εσύ Μαρία της σιωπής
βαμμένο δάκρυ της ντροπής
τη σωτηρία της ψυχής
δίνεις σε οίκους ανοχής.

Όνειρα λάγνα σιωπηλά
του πόθου τους τα βογκητά
χάδια φιλιά απατηλά
τους δίνεσαι χωρίς αυτά.

Πονάει το φτηνό κορμί
παιχνίδι δίχως αφορμή
τίποτα δεν ελπίζει πια
πολύ πληγώθηκε, αλλά...

εσύ, Μαρία της σιωπής
βαμμένο δάκρυ της ντροπής
τη σωτηρία της ψυχής
δίνεις σε οίκους ανοχής.
Ψάχνοντας να βρω κάποια παλιά γράμματα έπεσα τυχαία πάνω σε μερικά τραγούδια (και όχι ποιήματα) που έγραψα πριν καμιά δεκαριά χρόνια. Αυτό είναι ένα από τα πλέον αγαπημένα μου. Το είχε μάλιστα μελοποιήσει κάποιος φίλος αλλά η κασέτα χάθηκε κάπου στη σκόνη του χρόνου

11 σχόλια:

MARIA ANDREADELLI είπε...

Ωραίοι στίχοι και πολύ καλός ρυθμός.

jacki είπε...

Να μπορούσαμε να το ακούσουμε κι όλας...
:)
Καληνύχτα.

faraona είπε...

Αμαν βρε Λακη ...χανονται παιδι μου τετοιες κασετες?

Υπεροχο ειναι!
μπραβο

φιλια καληνυχτας

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πολυ ομορφο λακη μου!
πραγματικα ομορφο!
νεραιδενια φιλια!

Christina Noe είπε...

Πάντα με εντυπωσίαζε η δύναμη που κρύβουν οι λέξεις και η αλήθεια τους,πόσο μάλλον όταν γράφονται με ψυχή..
Καλώς σε βρήκα!
Καληνύχτα

Roadartist είπε...

Πολυ γλυκο ειναι Λακη..
Θα παιξετε!!!! .. :) περιμενουμε ειμαι περιεργη να δω τις επιλογες σου!!
Νομιζω οτι ειναι στο στοιχειο σου το παιχνιδι!!..Πολλα φιλακια! :)

lakis είπε...

Μαρία: Ναι, μου αρέσει και μένα, παραδόξως ο ρυθμός του. Σ' ευχαριστώ.
Τζάκι: Ίσως θα μπορούσες να το σιγοψιθυρίσεις:)
Φαραόνα: Τι να πω; Είμαι για τα μπάζα...
ναϊαδα: Ευχαριστίες ξωτικές
Χριστίνα: Καλωσόρισες στο σπιτάκι μου.
Roadartist: Θα δούμε. Σήμερα πάντως βαριέμαι να παίξω

dyosmaraki είπε...

Ομορφα λόγια από την ψυχή βγαλμένα. Πολύ θα μου άρεσε να το ακούσω μελοποιημένο.
Καλή εβδομάδα εύχομαι

ναδα.- είπε...

Και εμένα μου άρεσε, με μέτρο γραμμένο, που αγγίζει αλήθειες .
Καλημέρα Λάκη

Ανώνυμος είπε...

Για ξεσκόνισε λίγο ή τέλος πάντων πάρε μια κοπέλα να ξεσκονίσει. Επειγόντως! :))

ΣΟΦΙΑ ΚΟΛΟΤΟΥΡΟΥ είπε...

Καλά σου λένε οι αποπάνω...Χάνονται τέτοιες κασέτες; Τσου, ρε Λάκη!

Από τα καλύτερά σου...