Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Silencio

Για μια εποχή περιφερόμουν σα φάντασμα,
Μέσα στις σκιές της νύχτας,
Από τόπο σε τόπο,
Απ’ το τίποτα στο τίποτα.
Δεν είχα κάπου να πάω, όχι στ’ αλήθεια,
Μονάχα περιφερόμουν αναζητώντας στο άγνωστο,
Μια υποψία πίστης που πεισματικά μου διέφευγε.
Ωστόσο, δεν κατάφερα να τη βρω πουθενά.
Κι ύστερα ήρθαν άλλες μέρες, κι άλλες νύχτες,
Νύχτες της μοναχικής συντροφιάς.
Κι εγώ χωρίς καλά-καλά να το καταλαβαίνω,
Συνέχιζα την αναζήτησή μου,
Αλλά κάπως αλλιώς,
Ανάμεσα σε ανθρώπους γνωστούς, μα άδειους,
Πίνοντας κρασιά ποτισμένα απ’ τα φίλτρα της λήθης.
Κι αυτά ενώ το είναι μου ακόμη αιμορραγούσε.
Αιμορραγούσε από οργή και θλίψη,
Από νοσταλγία κι απαντοχή,
Αιμορραγούσε από πλήξη.
Κι ύστερα έγιν’ η έκρηξη,
Η έκρηξη μέσα μου,
Η πιο λυτρωτική,
Η πιο οδυνηρή,
Και μεμιάς άνοιξαν τ’ αυτιά της ψυχής
Κι άκουσαν...
Άκουσαν πως μιλούσε τόνους η σιωπή,
Κι έλεγε όλες τις αλήθειες,
Μα οι άνθρωποι ήταν θεληματικά κουφοί,
Αυτοί άκουγαν μονάχα του κενού της την ηχώ.
Τότε...

17 σχόλια:

ruth_less είπε...

Λάκη,
γνώριμες οι διαδρομές... είναι αυτές που συνήθως ακολουθούμε στη ζωή μέχρι να φτάσουμε στο σημείο η ψυχή να διδάσκεται μέσα στη σιωπή και όχι στην βοή.

Και μετά; Περιμένω τη συνέχεια...

MARIA ANDREADELLI είπε...

Τότε άρχισες να γράφεις.
Καλώς σε βρήκα.

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Μια ατέλειωτη αναζήτηση.
Ψάχνουμε συνέχεια κάτι
που δε βρίσκεται ποτέ.
Ακόμα και η πίστη σιγά σιγά μας αφήνει.

Λορελάη είπε...

Οι άνθρωποι είναι θεληματικά κουφοί Λάκη μου, όντως. Γιατί είναι δύσκολο ν' ακούς τα πέρα από τα λόγια...
καλή σου μέρα :)

Ανώνυμος είπε...

Το ψέμα, κάποτε που το κυνηγούσαν οι τύψεις, προσπαθώντας να σωθεί, πήγε και κρύφτηκε πίσω από τα λόγια. Από τότε, κάθε που μιλάει η σιωπή, ακούγονται μόνο αλήθειες.
Έξαιρετικό το silencio σου.

Γωγώ Πακτίτη είπε...

Τώρα πια μετρώ στιγμές
από νύχτες και φεγγάρια
που διαβαίνουν στο λακκάκι
του λαιμού μου,
σα σταγόνα μοναξιάς,
χορεύοντας τα άγρυπνα μάτια μου
στην έκφραση της απουσίας!

καλησπέρα...:)

Μαργαρίτα είπε...

Μα αυτό ακριβώς είναι η συγγραφή,
μιλά όταν όλα σιωπούν..
όταν οι άνθρωποι δεν ακούν ή
δε θέλουν ν' ακούσουν..
Εκείνη βγάζει όλα τα εσώψυχα
τις τρυπωμένες σκέψεις..
αλήθειες που τα μάτια μαρτυρούν
και που τα χείλη κρύβουν..

Παρα πολύ όμορφο!!

Νύχτα Καλή ***

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τοτε σταματησες να περιφερεσαι ασκοπα...
καταλαβες την αληθεια...
νεραιδενια φιλια!

stalamatia είπε...

Είναι φορές που η σιωπή είναι ο καλύτερη συντροφιά.Την έμαθα με τα χρόνια και την αγαπώ.

jacki είπε...

Σσσσςςς...σώπα.
:)

AERIKO είπε...

Αν τραυματίσεις την αλήθεια
βγάζει αίμα;
Oμορφο Ξημέρωμα εύχομαι :))

Φαίδρα Φις είπε...

πανέμορφη Γραφή Λάκη μου,
τυχερός είσαι που χρησιμοποιείς παρελθοντικούς χρόνους...
πολύ τυχερός....

σε φιλώ
καλημέρα

Madame de la Luna είπε...

Νομίζω πιο κατάλληλη μέρα, δεν θα μπορούσα να βρω για να σ' επισκεφτώ. Μου άρεσε πολύ αυτό που διάβασα και μου είπε πράγματα. Καλημέρα. Θα τα ξαναπούμε. Σίγουρα.

Σταλαγματιά είπε...

Οι ήχοι της σιωπής είναι κάποιες φορές εκκωφαντικοί,
Μα ποιος είπε πως μόνο ότι ακούγεται υπάρχει;……

anepidoti είπε...

Γράφω επειδή δε μιλώ, λες. Τώρα κατάλαβα γιατί και σκέφτομαι πόσο όμορφο είναι να σε διαβάζουμε.
(Προσυπόγραψες, Λάκη μου ένα ποστ μου "γιατί γράφω", σήμερα ένιωσα πως είπες τα ίδια, αλλά με τον δικό σου μοναδικό τρόπο...)
Την καλημέρα μου.

lakis είπε...

Τελικά είναι απίστευτο πόσο μιλάει η σιωπή. Σας ευχαριστώ που "περπατάτε" μαζί μου. Χαίρομαι που με σας "πορεύομαι".

Εvgenia Tr είπε...

η σιωπή είναι παρεξηγημένη...μερικές φορές λέει πολλά περισσότερα από μια φωνή!