Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2008

Τα γκράφιτι της Λισαβόνας ΙΙ
















14 σχόλια:

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ είπε...

Η τέχνη του δρόμου, φίλε, μου αρέσει πολύ. Καλύπτει, τις πιο πολλές φορές, την ασχήμια μιας πόλης... Ξέρεις πότε δεν μου αρέσει. Όταν την βλέπω σε χώρους που δεν υπάρχει λόγος να είναι...vloutis.wordpress.com & vloutis.blogspot.com

jacki είπε...

Όμορφα κι αυτά. Έχεις και από άλλες πόλεις να συγκρίνουμε?

nina είπε...

Ωραία αλλά λίγο άγρια και σκοτεινά και με ξενίζουν. Κρατώ μόνο τον Τσε.
Καλημέρα

ruth_less είπε...

Μακάρι να βάζαμε κι εμείς στην Κύπρο λίγο χρώμα με όμορφα γκράφιτι...

Καλή σου μέρα Λάκη.

.......marmarigi....... είπε...

ειναι η τεχνη της εποχης μας !!!!

faraona είπε...

Μου αρεσουν παρα πολυ ολα οπως και τα προηγουμενα.
Καλησπερα απ το Ιονιο.

Σταλαγματιά είπε...

Είναι μια τέχνη της εποχής μας,
Πάντα μου τραβούσε την προσοχή.
Κάποια από αυτά είναι απλά όμορες εικόνες
Άλλα όμως κρύβουν το πιο βαθύ νόημα

Roadartist είπε...

Παρα πολυ ομορφα..αν εχεις και αλλα, βαλτα.. ;)

κοκκινη κισσα είπε...

και τα προηγούμενα και αυτά εξαιρετικά.!

phlou...flis είπε...

τελικά αν μπορούν να καλύψουν το μουντό γκρι-μαύρο, ευπρόσδεκτα να είναι. και πολλά απ' αυτά είναι και καλλιτεχνήματα

unapatatras είπε...

ωπ. αυτά μου ξέφυγαν ;-)

lakis είπε...

Σας ευχαριστώ που με τιμήσατε. Κάπου έχω και άλλες φωτογραφίες και θα τις ανεβάσω.
Ούνα: Οι πρώτες τέσσερις είναι από μια στοά κάπου κοντά στη θάλασσα. Η μνήμη μου είναι χαλιά κι έτσι δε θυμάμαι τ' όνομα της περιοχής. Η πέμπτη είναι από Κάσα ντε Κοοπερατίβα στο κέντρο της Λισαβόνας.

lakis είπε...

Τζάκι, έχω κάποια απ' την Κύπρο. Ίσως τ' ανεβάσω κι αυτά σύντομα.

ρΟ είπε...

είναι να μην αγαπάς το λευκό του τοίχου ,μάλλον ένδειξη αγάπης για την έκφραση (κι όχι τόσο για το τι έχεις να πεις)

το πρώτο είναι έργο τέχνης.προσυπογράφω.