Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Το τέλος και η αρχή

Απ' ό,τι φαίνεται οι μέρες "σχόλης" όλο και πλησιάζουν στο τέλος τους. Εδώ και ένα τριήμερο πήραν να πλημμυρίζουν το μυαλό μου εικόνες και σκέψεις και να καταστρώνεται μέσα εκεί το "σχέδιο" για ένα νέο βιβλίο, βασισμένο σε μια παλιά δικιά μου ιστορία. Ο τίτλος της ήταν "Το Υπόγειο" και αν ψάξετε θα τη βρείτε κρυμμένη κάπου στα δωμάτια αυτού του χώρου. Θα πάρω, λοιπόν, εκείνη την ιστορία και αλλάζοντάς της το πρόσωπο αφήγησης (και τα φώτα), θα επιχειρήσω να τη μετατρέψω σε μυθιστόρημα. Όλ' αυτά από Δευτέρας, αφού προς το παρόν πρέπει να κατέβω για μια ακόμη φορά στη δόλια πόλη.
Με την ευκαιρία θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα πολύ καλά σας λόγια για το "Δικαίωμα στ' όνειρο", τα οποία οφείλω να ομολογήσω ότι με εξέπληξαν ευχάριστα. Όχι επειδή ήταν καλά, αλλά επειδή όπως όλα δείχνουν έχω γίνει πολύ σκληρός κριτής του εαυτού μου, κι αυτός, αν μη τι άλλο, είναι ένας καλός τρόπος για να γίνω καλύτερος γραφιάς.
Δεν ξέρω κατά πόσο θα έχω την ευκαιρία ν' ανεβάσω κάτι τις επόμενες δύο ημέρες αλλά, είτε τα καταφέρω είτε όχι, φροντίστε ένα καλό σαββατοκύριακο να έχετε.

10 σχόλια:

nina είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο και καλή αρχή από Δευτέρα!

stalamatia είπε...

Καλό Σαββατοκυρίακο καλή ξεκούραση.Εγώ αύριο θα διαβάσω το μυθιστόρημα σου,θέλω να έχω καθαρό μυαλό.

Alkmini είπε...

Kαλο σ/κ να εχεις
και καλη εμπνευση για γραψιμο
διαβασα αυτο το κομματι σου που το τιτλοφορεις Υπογειο, και μου αρεσε.
συνεχισε ακαθεκτος.
τσιαο

ruth_less είπε...

Καλή δουλειά Λάκη.

Κάποια blogs, μεταξύ των οποίων και το δικό σου, με κάνουν να χαίρομαι για την παρέα μας.

"Κυκλοφορεί" όμορφο πνεύμα.

Να έχεις όμορφο και δημιουργικό σαββατοκύριακο.

jacki είπε...

Λάκη μας :))) Καλό Σαββατοκύριακο.

Ανώνυμος είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο Λάκη και καλή ξεκούραση στην πόλη. Να περάσεις όμορφα...

Μαργαρίτα είπε...

Καλό Σ/Κ Λάκη μου..
Εμείς εδώ θα' μαστε να τα λέμε...
Είναι γνωστό πλέον πόσο όμορφα
γράφεις..ένα μικρό σεργιάνι το
έκανα κι εγώ..και ανταμοίφθηκα!
Να είσαι καλά! Συνέχισε!

Μέρα καλή :) ***

Φαίδρα Φις είπε...

καλή γραφή Λάκη μου,
όλα με αγγίζουν,
όλα όσα γράφεις

καλό Σάββατο
σε φιλώ

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Καλό Σαββατοκύριακό κι από ΄μένα, είναι υπέροχο το ότι έχεις έμπνευση, σε ζηλεύω.
Να ΄σαι καλά να γράφεις όσο μπορείς.

lakis είπε...

Σας ευχαριστώ για τις ευχές. Ελπίζω οι 24 ώρες που θα αναγκαστώ να ξοδέψω στην πόλη να μην αποβούν μοιραίες για τον ψυχισμό μου.