Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Οι 7 Αλήθειες μου

Με προ(σ)κάλεσε η Μάγια να καταθέσω Εφτά Αλήθειες μου και, θέλοντας και μη (θέλοντας), σήκωσα το μπαλάκι που μου πέταξε. Οπότε, πάμε:
1. Κάποτε θα ήθελα να ζήσω στα Χανιά.
2. Μου αρέσει η βροχή.
3. Δε θα ξεχάσω ποτέ ένα γάμο στο Πάκσε του Λάος όπου χόρεψα με τη νύφη.
4. Φοβάμαι ότι κάποια μέρα θα σταματήσω να φεύγω.
5. Υιοθετώ πλήρως το κυπριακό ρητό: Πίνε κρασί, νάσιεις (να έχεις) ζωή:)
6. Από την πρώτη μέρα που πάτησα το πόδι μου στη Ζιμπάμπουε αντιλήφθηκα πόσο τυχερός υπήρξα στη ζωή μου, και από τότε, όπως λένε οι αγγλοσάξωνες, "μετρώ τις ευλογίες μου".
7. Ταξίδια απωθημένα που δεν έγιναν, μα που κάποτε πρέπει να γίνουν: Νησί του Πάσχα, Παταγονία, Ιαπωνία, Νότιος Κορέα, Νεπάλ.
Όποιος άλλος επιθυμεί να παίξει, ας το κάνει.
Με την ευκαιρία να επισημάνω ότι δίπλα ανέβασα ένα σλάιτ σώου με λίγες φωτογραφίες, ενώ σιγά-σιγά, και όσο δεν μπορώ να γράψω, θα κάνω και κάποιες αλλαγές σ' αυτό το μικρό σπιτικό.
υ.γ. Με μεγάλη χαρά σήμερα ανακάλυψα ότι το μωρο-γατάκι είχε και (σχεδόν) δίδυμο αδελφάκι, όπως μπορείτε να δείτε στη φωτογραφία.

14 σχόλια:

maya είπε...

ταξίδια, αναμνήσεις και λαχτάρες.
ωραίες αλήθειες!
πολύ καλά 'έπαιξες' λάκη!

την καλησπέρα μου
χχχχχ

Μαργαρίτα είπε...

Καλησπέρα!

Πολύ όμορφες οι αλήθειες σου..
μα ακόμα ομορφότερες οι φωτογραφίες σου δίπλα ;) ;)
Μπράβο!

Να είσαι καλά***

gina είπε...

Μη φοβάσαι ότι μια μέρα θα σταματήσεις να φεύγεις... αν και είναι από τους πιο όμορφους φόβους που έχω ακούσει - διαβάσει!
g

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Καλησπέρα Λάκη.
Πανέμορφες αλήθειες.
Απ΄ αυτές που δεν πονάνε...
Είσαι τυχερός. :)

Οι φωτογραφίες ονειρεμένες...

jacki είπε...

Μου αρέσει η 5η αλήθεια σου...την υιοθετώ κι εγώ. Δηλαδή υιοθετημένη την είχα απλά δεν την ήξερα.
:)))
Καληνύχτα.

ruth_less είπε...

Ωραίο παιγνίδι... Ίσως το παίξω κι εγώ.

Εξαιρετική χαρά το δίδυμο γατάκι. Τι τύχη να βλέπεις αυτή την ομορφιά στο διπλούν!

ερμία είπε...

οι αλήθειες σου μ΄έκαναν να θέλω να δώσω ευχές-να πληθαίνουν και να ομορφαίνουν-κι άλλο.
χρόνια θέλω να φύγω απο την αθήνα,να μάθω να φτιάχνω δικό μου κρασί-κι αφού δεν μπορώ να το κάνω εγώ,χαίρομαι όταν βλέπω άλλους να τα καταφέρνουν.και να δημιουργούν και απο εκεί.
όσο για τις φωτογραφίες,τις χαζεύω μονίμως στον "αδαή" σου..
:-)

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ωραιες η αληθειες σου και αυτη με το κρασι ακομα πιο ωραια!
νεραιδενια φιλια!

nina είπε...

όμορφες ταξιδιάρικες κατά βάση αλήθειες, αλλά να ξέρεις ότι τα γατάκια έκλεψαν την παράσταση!
Τι φατσούλες!!! Δίδυμη ομορφιά!
Καληνύχτα

fiorina είπε...

Οι δικές μου εφτά αλήθειες...


«Τσίμπησα» στην πρόσκληση-πρόκλησή σου , μου άρεσε πολύ η ιδέα δεν το αρνούμαι, οπότε καταθέτω κι εγώ τις εφτά μικρές δικές μου αλήθειες :
1) Μεγαλώνω και δε μου αρέσει...
2) Θέλω ελευθερία, ανεξαρτησία, ίσως και μοναξιά...
3) Απεχθάνομαι το καλοκαίρι και την άνοιξη, θέλω χειμωνιά...
4) Λάτρεψα τη Νάλα τη σκυλίτσα shih tzu δώρο αγαπημένης φίλης (προβληματίζομαι μην είναι η μετενσάρκωση του πατέρα μου , που έφυγε από τη ζωή τον ίδιο μήνα που γεννήθηκε το ζωάκι..)
5) Μετανιώνω για όλα αυτά που δεν έκανα, ενώ μπορούσα...
6) Με πονάει που είμαι τόσο ιδιαίτερος άνθρωπος και δεν με καταλαβαίνουν οι άλλοι ( μάλλον εγώ φταίω...)
7) Το πενθήμερο κλείσιμο στο σπίτι από την πρόσφατη ίωση, με βοήθησε να καταλάβω πως χάνω καθημερινά και με ραγδαίους ρυθμούς, το ενδιαφέρον και την αγάπη μου για πράγματα που λάτρευα...(και αυτό με σκοτώνει)

lakis είπε...

fiorina: τις αλήθειες έπρεπε να τις ανεβάσεις στο δικό σου μπλογκ, αλλά δεν πειράζει. μου κάνεις μεγάλη τιμή...

fiorina είπε...

Η αλήθεια είναι πως σκέφτηκα να το κάνω, μετά το ανέβασμα εδώ. Το θεώρησα όμως κάτι σαν..."κλοπή".
Ήταν σα να κλέβω μία δικη σου ιδέα και δε μου άρεσε.
Τώρα όμως που μου το προτείνεις κι εσύ, θα το κάνω...και Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :)

Γλυκό απόγευμα και βραδάκι Σαββάτου, εύχομαι :)

Nathalie είπε...

>Φοβάμαι ότι κάποια μέρα θα >σταματήσω να φεύγω.

εύχομαι να μη γίνει ποτέ αυτό.. ποτέ όμως

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

(3) και (6) ΕΞΩΤΙΚΕΣ οι αλήθειες σου

ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ τα γατ'ακια!!!

Χαίρομαι για τη φιλοξενά,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές