Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2008

Τα γκράφιτι της Λισαβόνας ΙΙΙ
















11 σχόλια:

jacki είπε...

Το τρίτο μου άρεσε πολύ. Καλησπέρα σου.

Arahni είπε...

emenan aresen mou to proto laki. To Berlin ehei episis teleia graffity, poli pu eho vatheia stin kardia mou.

Μαρια Νικολαου είπε...

Eμενα παλι μου αρεσε πιο πολυ το πρώτο

M. είπε...

Μου θυμισες τον Banksy και την κοπελα με την βομβα :)
Λισσαβώνα ε? Επιβάλλεται.
xx

Natalia είπε...

καλησπέρα λάκη

καλώς σε βρήκα... μέσω Λισαβόνας πολύ ενδιαφέρον το blog σου

roadartist είπε...

Πολύ ωραία .. ενα στη φλωρεντια που ειχα φωτογραφισει μολις μου θυμισες, πολυ καλο ηταν.. θα πρεπει να το αναρτησω ;)
Καταπληκτικα αυτα τα ποστς με τα γκραφιτι, σαν ομορφο διαλειμματακι απο τις γραφες σου.. Καλο βραδυ!

AERIKO είπε...

Χαμογελαστή Καλημέρα και όμορφη νέα εβδομάδα...Κάποιοι απο μας θα ζωγραφίζουν σταθερά κι αμετανόητα συνθήματα στους τοίχους των ονείρων...:))

lakis είπε...

Καλή σας μέρα και μακάρι να ζωγραφίσετε στους τοίχους των ονείρων, που λέει και το Αερικό.
Ναταλία, καλώς ήρθες:)

Ανώνυμος είπε...

Λάκη, εξαιρετικές οι φωτογραφίες των γκραφίτι και στις τρεις εγγραφές.. Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα από μένα, πάντα μ' έμπνευση κι ευαισθησία.

marayia είπε...

Ομορφα τα grafiti! Αρκει ναναι ζωγραφισμενα σε τοιχους ονειρων ή σε κτιρια ακατοικητα. Στον τοιχο του σπιτιου σου ομως?
Καλως σας βρήκα .

maya είπε...

...και αυτά! πολύ μου άρεσαν!!!!

:)