Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008

Αποσιωπητικά...

Και να που στη ζωή μου έγινες
αναγκαίο καλό.
Όλα άρχισαν μ’ ένα κείμενο δικό μου παλιό
που διάβασες
κι ένα μήνυμα που μου έστειλες μετά,
και τη δική μου απάντηση.
Πολλά μηνύματα θ’ ακολουθούσαν:
Ερωτήσεις, απαντήσεις, απορίες, επισημάνσεις.
Και ώρα την ώρα, μέρα τη μέρα,
όλο και πιο κοντά μου θα σ’ ένιωθα.
«Με καταλαβαίνει!» ψιθύριζα θαυμαστικά
στον εαυτό μου κάθε που μου έγραφες,
«και την καταλαβαίνω!» πρόσθετα με απορία,
κάθε που σου έγραφα εγώ.
Πόσο πολύ μου άρεσε και μου αρέσει ακόμη
αυτή η επικοινωνία μας είναι δύσκολο να πω,
αδύνατον με λόγια απλά να περιγράψω.
Με κάθε μήνυμά σου με κάνεις λίγο πιο πλούσιο,
με κάθε ερώτησή σου μ’ αναγκάζεις
όλο και πιο βαθιά στο μέσα μου να καταδυθώ.
«Μόνο σε σένα μιλώ,» μονολογούσα τις προάλλες,
«μονάχα εσύ ξέρεις να με ακούεις,» έλεγα με χαμόγελο
και μια δόση πικρίας.
Ναι, μονάχα εσύ διακρίνεις τις αλήθειες μου,
Και γι’ αυτό την τύχη μου ευλογώ...

22 σχόλια:

stalamatia είπε...

Είσαι τυχερός !! Χαίρομαι για σένα.

jacki είπε...

Πολύ όμορφη και σπάνια τύχη έχεις :)) Αλλά μάλλον σου αξίζει γι' αυτό και την απολαμβάνεις.
Καληνύχτα.

kiki είπε...

Μα υπάρχει ωραιότερο πράγμα;

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

ειναι πραγματι ευλογια λακη μου...
ενας ανθρωπος που να σε καταλαβαινει και να τον καταλαβαινεις...
πολλα νεραιδενια φιλια!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Λάκη,
η πρώτη μου αντίδραση ήταν να απαντήσω με θαυμαστικά στα "αποσιωπητικά" σου. Τα έσβησα όμως έγκαιρα για να σου γράψω αυτό:
Αυτό που περιγράφεις να το φροντίσεις, να το προσέξεις, να το αγαπάς, κι όταν θα γίνει λόγος προφορικός και φυσική η παρουσία τότε η κατανόηση και η μοναδικότητα θα γιγαντώσουν περισσότερο. Θα με θυμηθείς...

Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο
Καλό βράδυ


χάσεις

Alkmini είπε...

μα ναι
ειναι αυτο το κλικ που συνηθιζω να λεω εγω.
που μακαρι να γινει.
που μιλας με χιλιαδες ατομα , κι ομως ενα θα σου κανει το κλικ.
σου ευχομαι να το απολαυσεις .
καλη σου μερα.

anepidoti είπε...

Εγώ πάλι γιατί διέκρινα πως αναφέρεσαι στην σχέση σου με τους e-φίλους σου;
Παρ' όλα αυτά ό,τι και νάναι, απόλαυστο και προφύλαξέ το όπως του αξίζει!
καλημέρα κυριακάτικη.

AERIKO είπε...

Tα απλά και όμορφα μέσα στην ταπεινή κι απρόσμενη τους ύπαρξη είναι και τα πιο δύσκολα.Εμένα με συγκίνησε που νιώθεις ευγνώμων γι αυτό που σού συμβαίνει.Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή.! Χαμογελαστή Καλημέρα.:))

Unknown είπε...

είναι όμορφο να μας καταλαβαίνουν. κι ακόμα πιο όμορφο, να αφήνουμε να μας καταλάβουν...

;)

φιλιά βρόχινα...

Υ.Γ. και να θέλουν κι εκείνοι φυσικά να ψάξουν λίγο μέσα μας...

melian είπε...

Ξερω τι λες...αυτο μοναχα Λάκη.
Το ένιωσα ...το νιώθω.
Και είναι σπανιο και ειναι όμορφο.
Να νιωθεις αυτην την πανεμορφη επικοινωνια...κι ας μην τον δεις ποτε τον άλλον
(προσωπικά στην αρχη ειχα την περιεργεια....να δω ποιος ειναι, πώς είναι...τωρα δε με νοιαζει πια...μου αρκει να ξερω πως ειναι εκει...και οταν θα το εχω αναγκη θα με κανει να χαμογελάσω)

Φαίδρα Φις είπε...

Λάκη καλημέρα,
εξαιρετικός-εξίσου και σπάνιος-
ο εσωτερικός αυτός μονόλογος,
πραγματικά,η τύχη είναι με το μέρος σου,
και σοφά τη μακαρίζεις,
η ανταπόκριση στα πιο ευάλωτα συναισθήματά μας,στις μέρες μας, φθίνει,
όπου λοιπόν κι αν απευθύνεσαι,
εύχομαι ολόψυχα να συνεχιστεί
και κάθε μέρα να ξυπνάς με την ίδια όμορφη αίσθηση
και τις ίδιες ερωταποκρίσεις.

σε φιλώ

Αλεξάνδρα είπε...

Μου άρεσε πολύ η έκφραση "αναγκαίο καλό" που έγραψες.

Είναι ευλογία να σε καταλαβαίνουν και να σε αγαπούν.

Καλό βράδυ

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Είσαι στ΄ αλήθεια τυχερός, και χαίρομαι κι εγώ για ΄σένα. Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο.

Ίσως τελικά, διαβάζοντας... μαθαίνουμε να ακούμε... :)
Kαλό βράδυ.

ruth_less είπε...

Χαίρομαι πολύ για σένα Λάκη.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Απλά εμείς είμαστε έτοιμοι και στο σωστό χωρο-χρόνο.

Μια όμορφη και πλούσια σε αλήθειες βδομάδα σου εύχομαι.

nina είπε...

Είναι πολύ όμορφο αυτό που σου συμβαίνει. Σπάνια υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να μας καταλάβουν και να ξέρουν πως να ακούν.
Καλή σου νύχτα

μαριάννα είπε...

Ανεξαρτήτως αν αναφέρεσαι σε πρόσωπο ή στη δικτυακή επικοινωνία, δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία, από το να σε καταλαβαίνουν και αντιστρόφως. Για μένα όταν υπάρχει αυτή η επικοινωνία, η ταύτιση, είναι έρωτας. Μεγάλη τύχη! Όποιος το έχει καταφέρει, είναι πραγματικά τυχερός.

Καλή βδομάδα!

Σταλαγματιά είπε...

Θα ήθελα αυτούς τους μονολόγους να τους έκανα κι εγώ….
Μόνο εσύ με καταλαβαίνεις….
Μόνο σε σένα μιλώ….
Και ύστερα να τα σιγοψιθύριζα μόνο σε εκείνον που με καταλαβαίνει
Μόνο σε εκείνον που μιλώ….

Μαρινα ..... είπε...

ειναι πανεμορφο....να υπαρχει καποιος που σε ακουει....
ειναι Αγαπη η προσφορα της Ακοης....

να εισαι καλα Λακη...

καλη σου μερα....

gina είπε...

πράγματι, όταν συμβαίνει είναι μαγικό!
καλή σου μέρα
g

lakis είπε...

Χαίρομαι στ' αλήθεια για το πώς τα αποσιωπητικά μου μίλησαν σε σας.

Viviane Colette είπε...

Λακι , να εισαι καλα και καλο σου απογευμα.

ellinida είπε...

Πλούτος Λάκη μου να καταλαβαίνεις και να σε καταλαβαίνουν.
Καλημερούδια.