Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2008

Το αγαπημένο μου φωτομοντέλο






12 σχόλια:

Starry Night είπε...

Τι ματάκια είναι αυτααά!! :D

Σταλαγματιά είπε...

Ψυχή μου!!
Τι ματάκια όμορφα είναι αυτά.
Πανέμορφο.
Δώσε της μια αγκαλιά από μένα που θέλω
Τόσο πολύ μα δεν μπορώ.

ci είπε...

Φοβερό βλέμμα..
Καλό απόγευμα:)

jacki είπε...

Απαπά εδώ δες πόζες.
Καλησπέρα.

fiorina είπε...



Kαλά, είναι μία ντίβα, δεν το συζητάμε!!!!
Πόσο όμορφο θα΄ταν, να ακούγαμε και το γουργουρητό της....

Eva F. είπε...

Τύφλα να ΄χει η Ναόμι......
Δώσε της την αγάπη μου και μια αγκαλίτσα.

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφο το μοντέλο σου Λάκη!

Όσο για τις φωτογραφίες σου, χαζεύω, πραγματικά, όποτε μπαίνω εδώ μέσα!


Καλημέρα

ruth_less είπε...

Το πιο όμορφο μοντέλο που είδα ποτέ μου... και το ξέρει, αχ πως το ξέρει...

lakis είπε...

Αν καθόταν να την πιάσω κιόλας θα ήμουν πολύ χαρούμενος. Αλλα, μέρα τη μέρα έρχεται όλο και πιο κοντά:)

Nathalie είπε...

τι πλάσμα..

SummerDream είπε...

Αχ και να τεμπέλιαζα κι εγώ έτσι... Πόσο ζηλεύω!!! :lol:

Katerina ante portas είπε...

Αχ Λάκη μου, είπα και εγώ!! :)